Christian Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Jeg har fulgt oppskriften på Homeseer skolen, men når jeg trykker On i Home på Homeseer så skjer det ikke noe (den skal jo kvittere med to ganger av/på). Jeg har forsøkt å resette den etter brukermanualen også. AC protokoll er aktivert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Bare et kjapt kontrollspørsmål; pluggen er i læremodus ja? Tre kjappe trykk, mener jeg det var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Kanskje gått på samme smell som meg? har du valgt transmitter? edit: ser nå du har følgt homeseerskolen, så da er kanskje mitt forslag urelevant, men til @psv021 så er vel Nexa Wall plug'ene i læringmodus de første 5 sekundene en plugger de i stikkontakten, eller kan en trykke 3 ganger og? røde lyset blinker under læringsmodus. Endret 28. januar 2017 av Hr Kotelett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Husker ikke hvordan det var med mine... Som i og for seg er litt utrolig, for det er mindre enn en måned siden jeg la til 3 stk. Men ja, mulig de er i innlæringsmodus når de blir satt i kontakten første gang. Det står uansett i manualen da, DERSOM det faktisk er det som er problemet (det er det sannsynligvis ikke, men greit å få krysset av de åpenbare først). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Har valgt transmitter og den er i læremodus når man setter den inn i kontakten...Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Da kan det være de du har er ARC protokoll. Hva heter de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Har valgt transmitter og den er i læremodus når man setter den inn i kontakten...Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Tapatalk skal absolutt poste dobbelt... de fungerte på Vera med ac protokollen, men kan teste arc ogsåSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Oki, nei da skal de være AC i HS og. Du får poste et screenshot eller 2 så kan det kanskje være noe du har glemt der vi ser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Jeg ser nå at det står ikke noe transmitter der, men når jeg velger transmitter og done, går tilbake til Home, og så tilbake på enheten, så står det igjen "none" på transmitter. Så det virker som om den ikke vil lagre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Det er AC ja... Hva med avstand til senderen da? Eller evt konflikter med andre protokoller? Hvilke andre har du aktive? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Avstanden er ca 3-4 meter, og de Nexa bryterne jeg har, fungerer helt topp, på omtrent samme avstand.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Slik ser de ut hos meg, under RFXCOM > Output Devices, hvis det kan hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 4 minutter siden, Christian skrev: Jeg ser nå at det står ikke noe transmitter der, men når jeg velger transmitter og done, går tilbake til Home, og så tilbake på enheten, så står det igjen "none" på transmitter. Så det virker som om den ikke vil lagre... Mener å huske at du velger transmitter når du legger til enheten. Kanskje det ikke funker å velge transmitter i ettertid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Mente jeg gjorde det også.. men får se på et i morra... Sånn ser det ut hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Forsøkte å lage en ny device, men Transmitter forsvinner der også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Prøv å disable/enable plugin eller restart HomeSeer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.