Superzite Skrevet 25. november 2022 Skrevet 25. november 2022 (endret) Har gått fra Homeseer til Home Assistant. Etter overgangen har ID Lock 150 begynt å sluke batteri, 14 dager så er batteriene brukt opp. For meg ser det ut til at enheten ikke går i dvale som en batteri enhet skal gjøre. Noen som kan komme med noen hint til hvordan få enheten til å gå dvale ? Home assistant (Edit 2011 til) 2022.11.4 Z-wave JS Firmware 1.5.9 på ID Lock 150 Aeotec Z-stick Gen5 Endret 25. november 2022 av Superzite Siter
Superzite Skrevet 25. november 2022 Forfatter Skrevet 25. november 2022 VikingOy skrev (1 time siden): 2011 ?? Jeg håper du mener 2022! Liten typo feil der gitt.. ;-) Siter
Moskus Skrevet 28. november 2022 Skrevet 28. november 2022 Dobblet- og trippel-sjekk at ingenting poller status på låsen. Det er dårlig likt av batterienheter som støtter beaming (som låser gjør). Siter
haraldov Skrevet 29. november 2022 Skrevet 29. november 2022 Du kan jo prøve rådene fra https://idlock.no/kundesenter/z-wave-sporsmal-og-svar/ først. Et annet alternativ er å oppgradere din idlock-150 til firmware 1.6.0. Jeg har ikke problemer med høyt batteriforbruk med firmware 1.6.0 Batteriforbruket mitt er mye høyere enn forventet. Hva er galt? Hvis du opplever at din ID Lock bruker mye batteri og du har en Z-Wave-modul i låsen din anbefaler vi at du gjør følgende for å nullstille låsen og modulen: 1. Ekskluder Z-Wave-modulen fra gateway 2. Demonter Z-Wave-modulen 3. Gjennomfør oppdatering med Updater-appen 4. Sett inn Z-Wave-modulen 5. Ta så local reset, gjerne 2-3 ganger. 6. Inkluder Z-Wave-modulen til din gateway. Følg bruksanvisning for din gateway for hvordan ekskludere/inkludere en enhet i Z-Wave nettverket. For detaljer om hvordan en ekskluderer/inkluderer din ID Lock Z-Wave-modul kan du finne hurtigguide på kundesenteret vårt. 1 Siter
petersv Skrevet 5. desember 2022 Skrevet 5. desember 2022 Hvor gammel er låsen? Min første begynte å bruke mye strøm, og selv når jeg tok ut z-wave-modulen bel den tom ila tre uker. Reklamerte og fikk ny, viste seg at det var kommet vann inn i ute-delen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.