xibriz Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Vil bare dele min erfaring med Nexa AD-146 (Rebrand av Everspring) sin innebygningsdimmer. Jeg får flimmer på både LED og halogen-pærer. Denne dimmeren er jeg altså ikke fornøyd med og vil ikke kjøpe flere av den. Jeg har også flere Nexa AD-147 som fungerer helt utmerket. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 +1Samme opplevelse for meg, returnerte den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actibus Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Alle transistorbaserte dimmere jeg har prøvd har virket dårlig på LED, jeg bruker Qubino sin og Fibaro Dimmer 2 på LED, de virker uten problemer. Har vel noe med leading vs trailing edge dimming å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Står det på dimmeren om den er transistorbasert? Jeg har nesten 80w belastning på spotskinnen, så det er jo en del. Nå funker ikke den nevnte dimmeren på halogen heller, så det har jo ikke så mye å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Kjører nexa dimmer (433mhz) og det virker på samme lampe (led). Vet ikke om den er det ene eller andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Mener jeg prøvde på halogen også og samme resultat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mbs Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Har 6stk elko315gle 20-315w Endret 3. juni 2018 av Mbs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.