Siggi Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Hvis noen sliter med ustabilt Z-wave nettverk, og har en eller flere av disse støysenderne installert, så kan jeg anbefale varmt å fjerne dem. Jeg opplevde responstider på opp til 30 sekunder på eventer, som ikke nødvendigvis ble trigget av disse. Har stort sett RFX-bevegelsessensorer, og disse rapporterte bevegelse umiddelbart. Likevel kunne det ta opp til 30 sekunder før lyset kom på, eller det kom aldri på. Hadde en mistanke om at noe av det siste jeg installerte var årsaken, og jeg tok derfor ut batteriet på denne sensoren. Det ble endringer på responstida med en gang, i positiv retning. Fjernet derfor øyeblikkelig de 2 andre også, og nettverket mitt er nå som jeg skulle ha nyinstallert det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Hmmm! Jeg har to av dem, men har ikke merket noe. Kanskje jeg skal fjerne batteriet og sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.