Becker Skrevet 30. november 2022 Skrevet 30. november 2022 Tidligere kunne jeg logge på remote via myHS og selvsagt åpne app på telefonen. Etter bytte av internet provider finner hverken mobil app eller myHS installasjonen. Den kjører på samme interne IP som før. Er det noe triks for å få dette til å virke igjen? Siter
Moskus Skrevet 30. november 2022 Skrevet 30. november 2022 Har det vært sånn en stund? Det kan være at MyHS bruker litt tid på å re-registrere koblingen, men det burde ikke gå mer enn en time eller så... Prøvd en restart...? Siter
Becker Skrevet 1. desember 2022 Forfatter Skrevet 1. desember 2022 Forsøkte restart. Hjalp ikke. Men så kom jeg på å sjekke IP innstillinger. Den har fast ip men da også fast DNS server satt opp mot telenor. Tipper ting fungerer bedre nå. 1 Siter
Moskus Skrevet 1. desember 2022 Skrevet 1. desember 2022 Aha. Hvis du har en egen router, så kan du med fordel sette DNS til denne, så slipper du det problemet. Siter
Becker Skrevet 1. desember 2022 Forfatter Skrevet 1. desember 2022 Det var akkurat det jeg gjorde. Byttet router for noen uker siden, men fulgte da telenors innstillinger. De ble feil når NextGenTel tok over så nå er det router som er DNS. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.