Terje Klungervik Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Denne har begynt å lage en hvine lyd. Den er selvfølgelig over 5 år gammel, så det er ikke noe reklamasjon på den lengre. Spørsmålet er om hva skal jeg bytte den ut med? Den er den mest ubrukelige tingen jeg har i smarthuset. Den styrer 4 scener. Dvs av og på med lys. Men ettersom vi bruker Alexa til det meste av lys, så har denne bare samlet støv. Det er kun strøm som gå til denne her. Tenker at jeg må bare terminere kablene og sette den tilbake. Men hadde vært greit å hatt noe brukelig istedenfor en strømløs sådan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hakons Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg har ingen egen erfaring, men synes denne ser litt gøyal ut; https://www.elektroimportoren.no/violet-smartswitch-lite/4506020/Product.html Har dog størst verdi, i mine øyne, om du også har Sonos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.