Adam Rørhus Skrevet 6. desember 2022 Skrevet 6. desember 2022 Noen som vet hvordan man kan få værmelding inn på HStouch? Har prøvd med RSS men vet ikke helt hvordan dette funker. Veldig ny til homeseer. - Adam Rørhus Siter
Moskus Skrevet 7. desember 2022 Skrevet 7. desember 2022 Det er mange måter å gjøre det på, i HS4 (som jeg ikke har oppgradert til enda) er det vel også en plugin for det. Jeg har enn så lenge (siden YrWeather ble lagt ned) bare lagt til et bilde med link til meteogrammet. Denne: https://www.yr.no/nb/innhold/1-15183/meteogram.svg gir dette: 1 Siter
Adam Rørhus Skrevet 11. desember 2022 Forfatter Skrevet 11. desember 2022 Oppdaterer den seg da? Dynamisk? Fikk den inn og ser veldig bra ut detta Siter
Moskus Skrevet 11. desember 2022 Skrevet 11. desember 2022 Ja, jeg tror den laster på nytt når siden laster på nytt. Ellers kan du sette IsVideo til true, og en passende (sen) oppdateringsfrekvens. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.