Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Veldig bra med alternativ som fungerer uten Tibber! 🙂

Jeg foretrekker å ha "beginAtZero:true" (i stedet for false), da er det lettere å se på avstand om dagens priser varierer lite uten å se nærmere på grafen. Når den er satt til false så ser det noen ganger ut som det er store svingninger, og så ser jeg nærmere f.eks at svingningene bare er +-10-20 øre.

• 3 uker senere...
Skrevet
bjornbb skrev (På 4.8.2023 den 14.58):

Jeg foretrekker å ha "beginAtZero:true" (i stedet for false), da er det lettere å se på avstand om dagens priser varierer lite uten å se nærmere på grafen. Når den er satt til false så ser det noen ganger ut som det er store svingninger, og så ser jeg nærmere f.eks at svingningene bare er +-10-20 øre.

Men ikke da grafen se veldig «flat» ut ved høye priser? Altså at man ikke ser forskjell på 6 og 7 kr/kWh? 

Skrevet

Ja, forsåvidt, kan sikkert være noen ulemper med det også. Har gjort en liten annen endring også, lagt til Diff på maks/min linja slik at jeg ser hvor store dagens svingninger er:

IMG_8014.jpeg

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hadde glemt innspillene fra @bjornbb 😮

Har lagt ut 1.3.2 nå:

// v1.3.1 - Show diff (thanks, @bjornbb!)
// v1.3.2 - Option to always start graph at zero (thanks, @bjornbb!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.