ATWindsor Skrevet 12. desember 2022 Del Skrevet 12. desember 2022 Mulig jeg er i overkant kritisk, men jeg har hatt ganske dårlig erfaring med retrofit LED-pærer for feks GU10. Så hva har folk å anbefale, har det blitt bedre (jeg bruker utrolig nok fortsatt halogen etter flere mislykkede forsøk på å skifte over. Trenger følgende - Varm-dim - Tilgjengelig i smal og bred spredning (ca 20 grader og 50 grader) - Faktisk vare lenge. Mulig jeg har hatt veldig uflaks, men har hatt overraskende lite hell med å finne dette, spesielt punkt 2 og 3. Pærene sier de skal vare lenge, men går ofte ganske fort i stykker. Så hva er de beste valgene i 2022? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slippern Skrevet 12. desember 2022 Del Skrevet 12. desember 2022 Testet ut IKEA sine GU10 om de dekker det smal og bred spredningsbehovet du har..? Jeg har iallefall god erfaring med hensyn til levetiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 12. desember 2022 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg har bra erfaring med disse: Namron LED Pære WarmDim 6W hvit GU10 | Elektroimportøren AS (elektroimportoren.no) Hva slags dimmer bruker du? Bergenet for LED? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eXa Skrevet 30. januar 2023 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg har sitti noen timer og leta etter gu10 pærer med smalere lysbilde enn standard 36 grader. Det var jaggu vanskeligere enn jeg hadde trodd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.