Hei. Håper det er noen (f.eks. @Moskus@ZoRaC) som har en quickfix på dette. Jeg vet i hvert fall ikke hvor jeg skal begynne.
HS4 på Win PC.
I går ble det kjørt en windows update, og jeg hadde glemt å restarte, så i natt har HS4 stått avslått. Jeg merket det på gulvvarmen (vannbåren med HeatIT termostater og Z-water) at den ikke hadde regulert ila. natta, så jeg åpner HS igjen og der er status på devicene fra i går, og leser ikke tilbake. Prøver da en "Polling", men får raskt "plugin reports error getting status" på nesten alle devicer.
Spørsmål
Christopher
Hei. Håper det er noen (f.eks. @Moskus @ZoRaC) som har en quickfix på dette. Jeg vet i hvert fall ikke hvor jeg skal begynne.
HS4 på Win PC.
I går ble det kjørt en windows update, og jeg hadde glemt å restarte, så i natt har HS4 stått avslått. Jeg merket det på gulvvarmen (vannbåren med HeatIT termostater og Z-water) at den ikke hadde regulert ila. natta, så jeg åpner HS igjen og der er status på devicene fra i går, og leser ikke tilbake. Prøver da en "Polling", men får raskt "plugin reports error getting status" på nesten alle devicer.
Restart PC og restart HS fungerer heller ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
15 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.