Mads Martinussen Skrevet 16. desember 2022 Skrevet 16. desember 2022 (endret) Det hjelper å spørre forumet for da fikk jeg plutselig til det. Problemet var at jeg ikke hadde fjernet Z-wave UI Hei, Jeg har forsøkt å oppgradere z-wave plugin på HS4 fra versjon 3 til 4. Problemet er at nå får jeg ikke installert systemet med v4... Når jeg ikke har en Z-Wave plugin installert prøver jegå velge v4 og får følgende beskjed: Er det noen som har vært bort lignende og har noen formening om hva jeg må gjøre? mvh Mads LØST Endret 16. desember 2022 av Mads Martinussen Siter
clio75 Skrevet 21. desember 2022 Skrevet 21. desember 2022 Gjorde det samme her om dagen Avinstallerte plugin, restart HS4 og installerte plugin igjen. Men var litt svett mens det sto på Siter
Moskus Skrevet 22. desember 2022 Skrevet 22. desember 2022 Vet noen av dere om Z-wave plugin 4 nå støtter endpoints? Det gjorde den visst ikke før... Siter
Olex Skrevet 22. desember 2022 Skrevet 22. desember 2022 Moskus skrev (2 timer siden): Vet noen av dere om Z-wave plugin 4 nå støtter endpoints? Det gjorde den visst ikke før... Ser ikkje ut som at Z-wave v4 støtter endpoints ennå (hvis det er multiple endpoints du tenker på). Siden det meste hos meg har multiple endpoint, venter jeg til den får støtte for det. https://forums.homeseer.com/forum/hs4-products/hs4-plugins/lighting-primary-technology-plug-ins-aa/z-wave-ui-homeseer/1568204-devices-with-multiple-endpoints 1 Siter
Moskus Skrevet 26. desember 2022 Skrevet 26. desember 2022 Olex skrev (På 22.12.2022 den 11.56): Ser ikkje ut som at Z-wave v4 støtter endpoints ennå (hvis det er multiple endpoints du tenker på). Ja, det var det. Rart at de ikke kan få til det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.