Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det hjelper å spørre forumet for da fikk jeg plutselig til det. Problemet var at jeg ikke hadde fjernet Z-wave UI

Hei,

Jeg har forsøkt å oppgradere z-wave plugin på HS4 fra versjon 3 til 4. Problemet er at nå får jeg ikke installert systemet med v4... 

Når jeg ikke har en Z-Wave plugin installert prøver jegå velge v4 og får følgende beskjed:

image.png.c5a6b0984475628b37092cc0941a8660.png

Er det noen som har vært bort lignende og har noen formening om hva jeg må gjøre?

mvh

Mads

LØST

Endret av Mads Martinussen
  • Mads Martinussen endret tittelen til LØST - Oppgradering av Z-Wave plugin
Skrevet

Gjorde det samme her om dagen :)
Avinstallerte plugin, restart HS4 og installerte plugin igjen. 

Men var litt svett mens det sto på :D 

Skrevet
Moskus skrev (2 timer siden):

Vet noen av dere om Z-wave plugin 4 nå støtter endpoints? Det gjorde den visst ikke før...

Ser ikkje ut som at Z-wave v4 støtter endpoints ennå (hvis det er multiple endpoints du tenker på).
Siden det meste hos meg har multiple endpoint, venter jeg til den får støtte for det.

https://forums.homeseer.com/forum/hs4-products/hs4-plugins/lighting-primary-technology-plug-ins-aa/z-wave-ui-homeseer/1568204-devices-with-multiple-endpoints

• Like 1
Skrevet
Olex skrev (På 22.12.2022 den 11.56):

Ser ikkje ut som at Z-wave v4 støtter endpoints ennå (hvis det er multiple endpoints du tenker på).

Ja, det var det. Rart at de ikke kan få til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.