Erling Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Etter serverbytte har det dukket opp en pussig feil, klokka "sinker" 1 min. i timen... Dvs. den som vises i HSTouch på Windows klient. Klokken er riktig på server og klient. Restart av HSTouch-klienten løser det, der og da, men så begynner forsinkelsen igjen. Før serverbytte fungerte dette perfekt. Skjer med flere klienter, omstart osv. er gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 BUMPER denne. Når jeg kjører HSTouch på selve serveren går den riktig, det tydet på at det er nettverket - eller? Eneste endring her er at jeg nylig byttet hardware på serveren. Noen tips til feilsøk evt. steder å få hjelp utover [email protected]? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Taskkill /IM hstouch.exe /F C:\hstouch.exe Kjøres hver halvtime, dirty-fix... Problemet gjelder kun Windows klienter, Android er OK. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hvilken versjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 server pluggen 3.0.0.68 clienten er 3.0.0.51 server er oppdatert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hmmm... jeg har eldre klient enn deg, men mye nyere server... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Homeseer ba meg om å nedgradere, de har vært villige til å hjelpe men med helt basic ting. Får bare håpe en fremtidig versjon løser dette. Ellers må jeg på Elkjøp og bytte nettbrett/display. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Jeg trodde klokka ble hentet lokalt fra klienten, iallfall gjorde den det før... Er klokka på klienten og server lik? Når klokka går seinere, tar det tid for annen status til å bli oppdatert? Hvilket OS har server? Hvilken antivirus har du? Har du lagt til unntak for "hs3.exe" og "hspi_hstouch.exe"? (Det burde du uansett) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Andre Rosander Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hvordan ser minne/cpu bruken ut? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Takk til dere begge. CPU er svært lav, minne er det nok av. Ny Windows 10 Enterprice, dvs. Pro på server, klienter er diverse Windows, XP, 8 og 10. Brannmur har åpning, er skrudd av for test osv. Ingen virusbeskyttelse. DET PUSSIGE ER AT ALT FUNGERTE FØR MOT SAMME IP, men ny serverhardware fucka det opp. Klokka er korrekt, justeres hver time via w32tm /resync, som ikke påvirker hstouch, men hvis jeg stiller klokka fra kontrollpanelet følger hstouch etter. Blir dere kloke på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 + andre verdier oppdateres like raskt enten det er Windows eller Android. HS3 oppfører seg ellers bra, med unntak av 3 z-wave dingser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Nei, nå er jeg lost. Sync av klokka har ingen betydning, men hvis du stiller den (lokalt) så endres den i HStouch? Alt annet fungerer prikkfritt? WHAT?!? Klokka på PCen er rett hele tiden, sant? Hva hvis du stiller klokka med denne appen? Endres HStouch? Jeg har hatt litt forskjellig hikke med feil klokker før, men ikke med HStouch... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Moskus, jeg skjønner enda mindre enn deg. Appen gjorde ingen forskjell, den synker vel også bare klokka? Restart av klienten gir riktig klokke, i noen minutter. Forsinkelsen varierer uten mønster eller hensyn til Windows-versjon. PC viser riktig tid hele tiden, det er ekstra frustrerende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hvis du deployer et helt nytt (tomt) prosjekt (med bare klokke), skjer det da også? Hvordan har du lagt til klokka? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Yes, det er samme greie da. Legger inn: [$TIME=HH:mm:ss] evt. [$TIME=HH:mm] på noe helt nytt. Deployer og den sinker hvert minutt på alle Windows klienter. Unntaket er på selve serveren hvor den holder tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ok, jeg ville prøvd å oppdatere server-plugin'en til beta. Bare ta backup av den gamle plugin'en først... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Det er gjort tidligere, HS-support ba meg om å gå tilbake. Håper de kan finne en løsning, enten det er hos meg eller en bug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) 1790,- kostet det å løse problemet. :-) http://www.elkjop.no/product/data/ipad-og-nettbrett/LEZA0H0009SE/lenovo-yoga-tab-3-10-nettbrett-wifi-16-gb-sort "Midlertidig", kongedings. Endret 16. februar 2017 av Erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 https://play.google.com/store/search?q=autostart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.