tonheim Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Jeg er ny til IFTTT... også. Når jeg la inn en Applet "Turn on HomeSeer device" til å kontrollere en device i HS3, så fikk jeg bare opp mine Z-Wave devicer og virtuelle timere under "Select a device". Mesteparten av mitt system er 433, både switcher og sensorer, så hadde jo vært fint å få tilgang til det. Noen tanker? Siter
Evelen Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 5 timer siden, tonheim skrev: Jeg er ny til IFTTT... også. Når jeg la inn en Applet "Turn on HomeSeer device" til å kontrollere en device i HS3, så fikk jeg bare opp mine Z-Wave devicer og virtuelle timere under "Select a device". Mesteparten av mitt system er 433, både switcher og sensorer, så hadde jo vært fint å få tilgang til det. Noen tanker? https://ifttt.com/maker Siter
Moskus Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 10 timer siden, tonheim skrev: Jeg er ny til IFTTT... også. Når jeg la inn en Applet "Turn on HomeSeer device" til å kontrollere en device i HS3, så fikk jeg bare opp mine Z-Wave devicer og virtuelle timere under "Select a device". Mesteparten av mitt system er 433, både switcher og sensorer, så hadde jo vært fint å få tilgang til det. Noen tanker? Ja, du må velge "Control Use" under tab'en "Status Graphics" for "Off", "Dim" og "On" hvis de ikke er spesifisert. Trodde nyere versjoner av RFXCOM-plugin'en skulle gjøre dette, men hvis det er lenge siden du satte det opp (selv om jeg ikke trodde det). 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.