Pru Skrevet 1. januar 2023 Skrevet 1. januar 2023 Jeg har en del Phillips hue i stua. Jeg la også inn nå en namron 4 kanals bryter. Men da mistet jeg tilgang fra hue app og fra futurehome app. Noen forslag? (Er rimelig fersk på området) Siter
Thorbjørn Skrevet 2. januar 2023 Skrevet 2. januar 2023 Er det en FOH (Friends Of Hue) bryter du har? Hvordan gikk du frem for å legge den inn? Namron selger både rene ZigBee brytere og FOH ZigBee brytere. Hva som er forskjellen er jeg ikke helt klok på Siter
Pru Skrevet 2. januar 2023 Forfatter Skrevet 2. januar 2023 Tror ikke dette var (Frends of Hue) Var ganske enkelt å legge til: bryte strøm på lyskilde av og på 7 ganger. Da går lyskilde i parre modus , velger da 1-4 +0 på nederste kanal. Men problemet ble da at jeg ikke kan styre lyset via app. Hverken på Phillips hue eller FH app.😮💨 Siter
Thorbjørn Skrevet 2. januar 2023 Skrevet 2. januar 2023 Høres mer ut som om du har resatt lysene. Derfor har de mistet kontakt med app og fh. Sannsynligvis skulle du hatt foh versjonen. Siter
Moskus Skrevet 5. januar 2023 Skrevet 5. januar 2023 Det står jo Talks With Futurehome på den, så det er mulig du kan få det til med en annen fremgangsmåte...? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.