solosuper Skrevet 2. januar 2023 Skrevet 2. januar 2023 Prøver meg på en tråd her. Har powersaver som styrer VVB og bruker Lowest price. Ønsker å ha en slider i dashboard (input_number) til å justere hvor mange timer VVB skal være på. Har prøvd med dette oppsete som jeg fant på nett, men lyktes ikke. Legg gjerne med eksempler flow Siter
kanutten Skrevet 2. januar 2023 Skrevet 2. januar 2023 prøv msg.payload = { "config": { "hoursOn" : msg.payload } } return msg; Siter
solosuper Skrevet 8. januar 2023 Forfatter Skrevet 8. januar 2023 kanutten skrev (På 2.1.2023 den 20.45): prøv msg.payload = { "config": { "hoursOn" : msg.payload } } return msg; Det fungerte 😄 1 Siter
pegustav Skrevet 26. januar 2023 Skrevet 26. januar 2023 Hei! Kan jeg spørre pent om hjelp. Prøver å sette opp styring fra HA til Powersaver i Node Red, men sliter med å få det til. "Hours on" endrer seg ikke og jeg får "no schedule". Fjerner jeg koblingen til funkjsonsnode "antall timer på" kjører det som normalt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.