Gunnar-K Skrevet 5. januar 2023 Skrevet 5. januar 2023 Jeg finner masse fine eksempler på bruke av apexcharts card. Alle ser ut til å begynne med type: Jeg har prøvd å sette inn slike eksempler i min ui-lovelace.yaml som et eget view, men det er håpløst å få det til å virke. Får alltid feilmelding om bad indentation, eller noe annet som tyder på at jeg ikke klarer å beholde formatteringen når jeg limer inn koden. Er det noen smart måte å lime inn på slik at en beholder formateringen riktig i forhold til hvor en limer inn? Jeg bruker File editor for å redigere. Siter
Askeladden Skrevet 20. juni 2023 Skrevet 20. juni 2023 Hva ser din ui-lovelace.yaml ut som nå? Det er ut som du har din HA i full 'YAML' mode. Jeg har ikke det, men her er et eksemple av an apex charts som jeg har type: custom:apexcharts-card graph_span: 24h header: show: true title: Oppe / Nede show_states: true colorize_states: true yaxis: - id: first series: - entity: sensor.soverom_temperatur group_by: func: avg duration: 20m - entity: sensor.baderom_temperatur group_by: func: avg duration: 20m - entity: sensor.kjoekken_temperatur group_by: func: avg duration: 20m - entity: sensor.heimdall_temperature group_by: func: avg duration: 20m - entity: sensor.gjesterom_temperatur group_by: func: avg duration: 20m - entity: sensor.zone_temperatur group_by: func: avg duration: 20m - entity: sensor.verksted_temperatur group_by: func: avg duration: 20m - entity: sensor.gjallarhorn_temperature group_by: func: avg duration: 20m Jeg tror det burde funke det samme for deg, så lenge du har type: custom: apexcharts-card Siter
Anbefalte innlegg