Siggi Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 (endret) Siden 4. januar har jeg ikke fått realtime data gjennom TibberSeer. Ser på Tibber Developer at de innførte en breaking change på Websocket (https://developer.tibber.com/docs/overview), og lurer på om det er derfor det feiler hos meg nå? I tillegg feiler også ukentlig/månedlig oppsummering. Har restartet plugin, uten at det gjør noen forskjell Andre som har problemer med dette? Time From Type Message 1.08.2023 14.20.52 Legacy-Plugin TibberSeer ERROR StartLiveMeasurementListener FAILED! Ex.Message: Unable to connect to the remote server 1.08.2023 14.20.52 Legacy-Plugin TibberSeer Warning RestartRealtime triggered... 1.08.2023 14.15.03 Legacy-Plugin TibberSeer ERROR TibberConsumption, Weekly time sum failed 1.08.2023 14.15.03 Legacy-Plugin TibberSeer ERROR TibberConsumption, Monthly time sum failed Endret 8. januar 2023 av Siggi Siter
Moskus Skrevet 8. januar 2023 Skrevet 8. januar 2023 Du har selvfølgelig installert den nyeste versjonen...? Siter
Siggi Skrevet 8. januar 2023 Forfatter Skrevet 8. januar 2023 Nei det skulle tatt seg ut om jeg skulle bry meg med å sjekke slikt 🤣 Der stod det 0.0.3.0, men jeg var helt sikker på at jeg dro ned siste versjon for ikke så lenge siden. Jaja, det fungerer nå i alle fall. Takk for tipset, til en helgetrøtt Siter
Moskus Skrevet 9. januar 2023 Skrevet 9. januar 2023 Siggi skrev (14 timer siden): Der stod det 0.0.3.0, men jeg var helt sikker på at jeg dro ned siste versjon for ikke så lenge siden Nå er det virkelig ikke lenge siden TibberSeer ble oppdatert heller da, så vi kan ta skylddeling på den. 😉 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.