hakons Skrevet 9. januar 2023 Skrevet 9. januar 2023 Hei, Noen som vet hvor man kan få skrevet ut klistremerker med symboler man velger selv? Tenker da på ikoner fra MaterialDesignIcons. Vet at FutureHome har et sett med ikoner en kan få kjøpt, men ville vært supert å kunne velge disse ikonene helt selv og sette sammen en «pakke». Siter
Moskus Skrevet 9. januar 2023 Skrevet 9. januar 2023 Jeg har notert ned stickerapp: https://stickerapp.no/klistremerker men jeg har ikke fått testet dem selv enda. Siter
SveinHa Skrevet 9. januar 2023 Skrevet 9. januar 2023 Brother P-Touch med Windows app er veldig fleksibel. Jeg har en men ikke funnet brukende app for Linux.. Svart tekst på transparent bakgrunn ser bra ut. 1 Siter
Moskus Skrevet 9. januar 2023 Skrevet 9. januar 2023 SveinHa skrev (5 minutter siden): Brother P-Touch med Windows app er veldig fleksibel. Vent, jeg har den! Finnes det en Windows-app på den? Det hadde jo vært å foretrekke over mobil-appen! Siter
SveinHa Skrevet 9. januar 2023 Skrevet 9. januar 2023 Moskus skrev (6 minutter siden): Finnes det en Windows-app på den? Bare å laste ned fra Brother men du MÅ ha en P-Touch skriver for å kunne installere, krever serienummer... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.