Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis de har sunket i jorden for godt, så kan jeg sikkert adoptere en DOT, også bare stryker du den jeg har satt opp i batch 3. (Selv om disse vel er hvite)

Skrevet
  Fermate skrev (På 17.2.2017 den 8.21):

Pakkene til @Milankan og @Hr Kotelett gikk i går så

da er det bare DOT'en til @Oliver og @torrande som ikke er sendt.

Er dere der karer?

Ekspander  

@torrande viste seg å være i et sentral europeisk land der hjemmeautomasjon.no var sperret :)

Men vi har nå kommunisert på VIPS ("gratis" chat (!)) så den går ut i dag.

@Oliver har sikkert en god grunn for å være stille så vi gir ham en par uker.

Skrevet

Si ifra om innpakningen er for dårlig.

(At det er hull i pakkene når de kommer fram eller noe sånt)

Om de er OK trenger dere ikke si ifra..

Skrevet
  Furre skrev (På 21.2.2017 den 13.07):

@Furre har ikke mottatt enda :(

Ekspander  

Uff da.

Pakken din ble levert inn sammen med de andre Onsdag 15/2 kl  19:34

Sender deg en PM med bilde av den.

Vi venter en par dager til og så etterlyser vi.

Skrevet

Da meldte @Oliver seg og alle andre (inkl @Furre ) har fått sine så da setter jeg strek for batch 2.

Jeg har ikke sjekket at alle har betalt sine 5 eller 10 kr ekstra i porto men stoler som ekte Normann på at folk gjør det  av seg selv :)

Skrevet
  Fermate skrev (På 25.2.2017 den 10.41):

Da meldte @Oliver seg og alle andre (inkl @Furre ) har fått sine så da setter jeg strek for batch 2.

Jeg har ikke sjekket at alle har betalt sine 5 eller 10 kr ekstra i porto men stoler som ekte Normann på at folk gjør det  av seg selv :)

Ekspander  

Hei. Jeg har ikke mottatt noe pakke eller fått beskjed om at det er pakke på vei til meg. Er den sendt? 

Skrevet
  Oliver skrev (På 2.3.2017 den 18.20):

Hei. Jeg har ikke mottatt noe pakke eller fått beskjed om at det er pakke på vei til meg. Er den sendt? 

Ekspander  

Pakken din ble sendt som brev på Lørdag 25/2 (Se PM)

@Furre sin tok også lang tid så la oss vente en par dager til før vi etterlyser den.

Skrevet
  Fermate skrev (På 2.3.2017 den 18.51):

Pakken din ble sendt som brev på Lørdag 25/2 (Se PM)

@Furre sin tok også lang tid så la oss vente en par dager til før vi etterlyser den.

Ekspander  

Da har jeg fått mine Dot☺ Takker så mye for hjelpen☺

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.