Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis de har sunket i jorden for godt, så kan jeg sikkert adoptere en DOT, også bare stryker du den jeg har satt opp i batch 3. (Selv om disse vel er hvite)

Skrevet
5 timer siden, Fermate skrev:

Pakkene til @Milankan og @Hr Kotelett gikk i går så

da er det bare DOT'en til @Oliver og @torrande som ikke er sendt.

Er dere der karer?

@torrande viste seg å være i et sentral europeisk land der hjemmeautomasjon.no var sperret :)

Men vi har nå kommunisert på VIPS ("gratis" chat (!)) så den går ut i dag.

@Oliver har sikkert en god grunn for å være stille så vi gir ham en par uker.

Skrevet
1 time siden, Moskus skrev:

"hjemmeautomasjon.no var sperret"...

Var ikke det rart, da?

Har en mistanke om at jobben min forsøker å blokkere hjemmeautomasjon.no... får opp blockpage i ny og ne... 

Skrevet
20 timer siden, Lazarus skrev:

Har en mistanke om at jobben min forsøker å blokkere hjemmeautomasjon.no... får opp blockpage i ny og ne... 

Trodde du "kjente" noen som eventuelt kunne gjøre noe med det...

Skrevet
5 timer siden, Moskus skrev:

Trodde du "kjente" noen som eventuelt kunne gjøre noe med det...

Hehe.. han som jeg "kjenner" jobber ikke med det teamet... så han har ikke makt til å endre slikt...

Skrevet

Si ifra om innpakningen er for dårlig.

(At det er hull i pakkene når de kommer fram eller noe sånt)

Om de er OK trenger dere ikke si ifra..

Skrevet
5 minutter siden, Furre skrev:

@Furre har ikke mottatt enda :(

Uff da.

Pakken din ble levert inn sammen med de andre Onsdag 15/2 kl  19:34

Sender deg en PM med bilde av den.

Vi venter en par dager til og så etterlyser vi.

Skrevet

Da meldte @Oliver seg og alle andre (inkl @Furre ) har fått sine så da setter jeg strek for batch 2.

Jeg har ikke sjekket at alle har betalt sine 5 eller 10 kr ekstra i porto men stoler som ekte Normann på at folk gjør det  av seg selv :)

Skrevet
Den 25.2.2017 klokken 11.41, Fermate skrev:

Da meldte @Oliver seg og alle andre (inkl @Furre ) har fått sine så da setter jeg strek for batch 2.

Jeg har ikke sjekket at alle har betalt sine 5 eller 10 kr ekstra i porto men stoler som ekte Normann på at folk gjør det  av seg selv :)

Hei. Jeg har ikke mottatt noe pakke eller fått beskjed om at det er pakke på vei til meg. Er den sendt? 

Skrevet
29 minutter siden, Oliver skrev:

Hei. Jeg har ikke mottatt noe pakke eller fått beskjed om at det er pakke på vei til meg. Er den sendt? 

Pakken din ble sendt som brev på Lørdag 25/2 (Se PM)

@Furre sin tok også lang tid så la oss vente en par dager til før vi etterlyser den.

Skrevet
Den 2.3.2017 klokken 19.51, Fermate skrev:

Pakken din ble sendt som brev på Lørdag 25/2 (Se PM)

@Furre sin tok også lang tid så la oss vente en par dager til før vi etterlyser den.

Da har jeg fått mine Dot☺ Takker så mye for hjelpen☺

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.