stigvi Skrevet 2. februar 2023 Skrevet 2. februar 2023 Ser ut som om det er litt sand i maskineriet hvis en har MariaDB på en Synology NAS. Den versjonen av MariaDB som finnes til Synology er vistnok bittelitt for gammel og har noen problemer som kommer fram i dagen hvis en oppgraderer HA til 2023.2 Siter
baronKanon Skrevet 2. februar 2023 Skrevet 2. februar 2023 Dette sto som en breaking change i release notes. Er viktig å lese gjennom dette hvis før man oppdaterer 🙂 Siter
stigvi Skrevet 2. februar 2023 Forfatter Skrevet 2. februar 2023 baronKanon skrev (3 minutter siden): Dette sto som en breaking change i release notes. Er viktig å lese gjennom dette hvis før man oppdaterer 🙂 Ja, det er det. Jeg leste "breaking changes" for en uke siden da beta ble lagt ut og da mener jeg det ikke stod noe om dette. I tillegg går jeg gjennom alle kommentarer på blog artikkelen etter et slipp. Det er ingen grunn til å være først ute med å oppgradere og problemer blir fort synlige i kommentarene. Når det gjelder MariaDB så virker det som om Synology henger litt etter, men jeg må sjekke min egen senere i dag og se hvilken versjon som er innstallert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.