Terje Klungervik Skrevet 6. februar 2023 Skrevet 6. februar 2023 Holder på å lager en Tibber oversikt. Men det kommer jo så mange desimaler på dagens kostnad. Hvordan begrenser jeg det til 2 desimaler? type: custom:banner-card heading: - mdi:lightning-bolt - Tibber background: '#22B8C9' entities: - entity: sensor.accumulated_cost_adresse name: Dagens kostnad - entity: sensor.tibberseer_tibberseer_price_current_price name: Pris nå - entity: sensor.power_adresse name: Forbruk nå - entity: sensor.estimated_consumption_current_hour_adresse name: Estimert time - entity: sensor.monthly_cost_adresse name: Forbruk mnd - entity: sensor.monthly_net_consumption_adresse name: Forbruk mnd Siter
stigvi Skrevet 7. februar 2023 Skrevet 7. februar 2023 Du må lage en ny malsensor som tar utgangspunkt i den du har med mange desimaler. Og så runder du av. Tungvint? JA!! Det var planen at Home Assistant skulle få et bedre system for dette i februar utgaven. Men det ble utsatt i siste øyeblikk. Kanskje kommer det i mars utgaven. Kan du vente til da, da blir det sannsynligvis lett å få det til. Siter
Terje Klungervik Skrevet 7. februar 2023 Forfatter Skrevet 7. februar 2023 Takk for svar. Tror jeg venter til oppdateringen da jeg har null peiling på koding, men er flink å se youtube og kopiere koder 😂 Kommer garantert flere noob poster fremover når jeg har stanget hodet lenge nok i veggen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.