Tanno Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 Hei Jeg har nettopp byttet fra Vera Edge til HomeSeer HS3PRO. Veldig fornøyd med fleksibiliteten i Eventer og gleder meg til å kunne få litt tid til å programmere i .NET. Jeg hadde flere batteridrive trådløse veggbrytere i Vera Edge nettverket: Z-Wave.me 06443, Z-Wave.me Wallc-S og Z-wave.me Wallc-2. Disse er litt knotete å inkludere og endre "Settings" og "Associations" men det går som regel med litt tålmodighet og ved å stadig holde enheten i live under konfigurering. Ved riktig bruk av parametre 1-2 og 11-4 har jeg på Vera fått ønsket bruk: Enkeltklikk er direkte assosiert til et lys med av/på/dim. Dobbeltklikk starter scenes/events. Dette har jeg imidlertid ikke fått til i HomeSeer. Er det noen som har klart å kombinere bruken av direkte assosiasjon og event-styring? Tror kanskje det har med å velge riktig verdi (4 eller 8?) på paramter 11-14 samt hvilke grupper som skal assosieres til HomeSeer. Jeg sendte en mail til HomeSeeer support uten å få noen tips: Kanskje det rett og slett ikke er mulig i Homeseer? Noen som har fått dette til? ZME_Wall_Controller_06443.pdf ZME_WALLC-S.pdf zme_WALLC-2.pdf 1 Siter
Lumzk Skrevet 4. februar 2017 Skrevet 4. februar 2017 Jeg sliter med det samme! Håper noen har løsningen [emoji4] 1 Siter
Rune pedersen Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 Sliter med å få popp bryter (wallc-s) til å fungere i vera. Satt opp paramerer 1 og to til 1. Og gruppe 2 til id 9. Det funker Og så gruppe 3 til id 37. Det funker ikke. Skjønner ikke hvorfor Siter
hkmod25 Skrevet 2. mai 2017 Skrevet 2. mai 2017 Her finner du alt nødvendig informasjon for å jobbe med veggkontrollere fra Z-Wave.Me: http://www.z-wave.info/service/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.