Merin24 Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Hei, ser at det finnes ingen vibb tråder så legger ut dette: Takk for bruk, flyttet hjem nå. Endret 14. juni 2023 av Merin24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thoralex Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Hva får man i vibb-appen uten å betale ekstra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merin24 Skrevet 14. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2023 thoralex skrev (1 minutt siden): Hva får man i vibb-appen uten å betale ekstra? Jeg har ikke betalt vipp+ for 39kr så alt er låst. Byttet fra tibber pga gjennomfaktura. Men appen på vibb ser bedre ut når den leser inkludert nettleien og strømstøtte som tibber ikke hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thoralex Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Men viser den strømpris og forbruk i appen, eller bare fakturaene? Hvordan ser det ut? Har Gudbrandsdal energi nå, men prisøkninger der gjør det fristene å bytte og da er vibb er aktuelt. Men siden pris- og forbruksstatistikken i HA ikke er helt god enda så vil jeg ha en brukbar app med statistikk også. Må jeg betale for appen er det billigere å bli hos GE... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RVM Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 27 minutes ago, thoralex said: Men viser den strømpris og forbruk i appen, eller bare fakturaene? Hvordan ser det ut? Jeg bruker også Vibb uten Vibb+, og da ser det sånn ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thoralex Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 11 minutes ago, RVM said: Jeg bruker også Vibb uten Vibb+, og da ser det sånn ut: Takk, det var vel omtrent som jeg fryktet. Da blir det nok ikke vibb før HA får timespriser inn i energidashbordet. Om det noen gang skjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 2 hours ago, Merin24 said: Hei, ser at det finnes ingen vibb tråder så legger ut dette: Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen ⚡️ Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen https://verving.vibb.no/id/7161df79-87c9-4237-8beb-c8187bdd40e5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merin24 Skrevet 14. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2023 OlavT skrev (2 minutter siden): hmm, hvordan oppstår det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Just now, Merin24 said: hmm, hvordan oppstår det? Etter å ha trykket på linken og etter å ha lagt inn mitt telefonnummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merin24 Skrevet 14. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2023 OlavT skrev (17 minutter siden): Etter å ha trykket på linken og etter å ha lagt inn mitt telefonnummer. Fikk du sms for kode? Jeg prøvde selv og fungerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Fungerte nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Neste invitasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RVM Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 7 minutes ago, DeVille said: Neste invitasjon? PM sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cringe Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Har også vibb+, om noen ønsker vervekode 😊 - kunne nok trolig klart meg med uten +, da alt av automasjoner som jeg før brukte tibber til, nå går via appen strømpriser i homey, som henter prisene fra nordpool. Finner pulse nyttig enda mtp effektledd automasjoner (ser nettselskapet la på nesten 700kr mnd på 10kw), og det går direkte utover strømstøtte totalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Fikk til slutt registrert meg med vervekoden, og legger ut min egen vervekode her. Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen ⚡️ Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen 💸 https://verving.vibb.no/id/6ed90597-7963-432e-b790-555dcc62ff44 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) Vibb er perfekt for oss som ikke trenger en app fra strømselskapet for å holde styr på strømpriser og forbruk. Da blir det 0 i påslag og 0 fastbeløp per måned garantert i 3 år. Her er min vervekode om noen ønsker å bytte strømselskap: Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen ⚡️ Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen 💸https://verving.vibb.no/id/b8d5da7d-74f4-4abe-a1f7-83bea9d70662 Endret 4. mars 2023 av OlavT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hakons Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 On 04/03/2023 at 07:59, OlavT said: Vibb er perfekt for oss som ikke trenger en app fra strømselskapet for å holde styr på strømpriser og forbruk. Da blir det 0 i påslag og 0 fastbeløp per måned garantert i 3 år. Her er min vervekode om noen ønsker å bytte strømselskap: Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen ⚡️ Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen 💸 Takk for lenken, da har jeg brukt din invitasjon og gitt oss begge 300,-. Hvis noen ønsker å bruke min lenke kommer den her. PS: Redigerer den bort når noen har brukt den. Hei! Jeg har Vibb som strømleverandør. De tjener ikke penger på strømforbruket mitt og jeg får full kontroll i appen ⚡️ Bytt til Vibb via linken, så får du 300 kr rabatt på strømregningen 💸 https://verving.vibb.no/id/5af4eec6-dc1a-4d42-b793-c30e35250194 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.