Bananfluen Skrevet 4. februar 2017 Skrevet 4. februar 2017 Noen som vet om det finnes våtsuger robot? Har endel vann som legger seg på garasjefulvet nå på vinteren. Hadde vært perfekt med en robot som sugde opp det da begge bilene er ute [emoji1] Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter
bjwanvik Skrevet 6. februar 2017 Skrevet 6. februar 2017 Finner ingen subscribe i Tapatalk så jeg skriver en liten kommentar. Interessant problemstilling! Jeg har varmepumpe og luftavfukter i tillegg til nokså nytt gulv med "riktig fall" og avløp men en robot som vasket gulvet ville vært perfekt! Hvordan ser du for deg å trigge en slik? Siter
Bananfluen Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Skrevet 7. februar 2017 Jeg har absolutt ikke riktig fall [emoji21] er mye vann som legger seg der, og må bruke svaber for å få det ut. Helt nytt er det også. Irriterer meg noe veldig.. Trigging kan f.eks være Kamera med skilt gjenkjenning eller sensorer som sjekker om bilene er der eller ikkeSent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.