Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Installerte Easeeseer for et par uker siden, og den fungerte bra i en ukes tid. For noen dager siden slutter den plutselig å kommunisere med laderen.

Jeg har forsøkt restart av plugin, og har også resatt passordet hos easee. Jeg kommer fint inn via easee cloud, så det ser ikke ut som om passordet er feil.

Når jeg forsøker å restarte plugin, og skrive inn påloggingsinformasjon, så får jeg beskjed i loggen om at 
Access token has expired or are missing, trying to refresh.

Failed to get refresh token at startup, please go to the authentication page and log on.
 
Noen gode ideer til hva som er problemet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.