Katla Skrevet 8. mars 2023 Skrevet 8. mars 2023 Sikkerhetsbrist i HA !! https://www.home-assistant.io/blog/2023/03/08/supervisor-security-disclosure/ Siden jeg har fått en del varsler om Malware/phishing i det siste 6mnd så må jeg prøve å finne ut om dette kan være årsaken. Tips til hvordan best mulig identifisere slike ting mottas med takk . 1 Siter
Katla Skrevet 8. mars 2023 Forfatter Skrevet 8. mars 2023 (endret) hjemmedude skrev (1 minutt siden): Har du fått varsler? Ja , varsler fra brannmuren i ruteren. men de fleste varslene stammer ikke fra HA men fra andre enheter på nettverket Endret 8. mars 2023 av Katla Siter
hjemmedude Skrevet 8. mars 2023 Skrevet 8. mars 2023 Har bare en openwrt router og brannmuren der jeg.. palo alto du har? Siter
Katla Skrevet 8. mars 2023 Forfatter Skrevet 8. mars 2023 (endret) hjemmedude skrev (21 minutter siden): Har bare en openwrt router og brannmuren der jeg.. palo alto du har? Har en netgear ruter med Bitdefender brannmur Er et lite mysterium siden meldingene kommer når ingen enheter er i aktiv bruk Endret 8. mars 2023 av Katla Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.