Byelektrikeren Skrevet 11. mars 2023 Skrevet 11. mars 2023 Hei, Jeg har en Heat-IT termostat type ZM termostat (brukes kun som føler med bruk av Heat-IT ekstern romføler) og som skal styre 2 stk Connecte stikk. Er det noen som kan gi meg litt innspill. Har prøvet flere versjoner men får det ikke til å spille på lag. Mvh. Helge Siter
storeulv Skrevet 11. mars 2023 Skrevet 11. mars 2023 Byelektrikeren skrev (1 time siden): Hei, Jeg har en Heat-IT termostat type ZM termostat (brukes kun som føler med bruk av Heat-IT ekstern romføler) og som skal styre 2 stk Connecte stikk. Er det noen som kan gi meg litt innspill. Har prøvet flere versjoner men får det ikke til å spille på lag. Mvh. Helge Har du advanced flow tilgjengelig på Homeyen din? Og hva ønsker du å oppnå? Skal du slå på strømmen på de to stikkene når temperaturen går under en terskel, og så slå av igjen når den går over en annen terskel? Her er min flow for komforttemperatur i stuen: Den styres på tid og på temperatur. Og så kan kortene som brukes som "AND"-statement trigge på "true" (blå) eller "untrue" (gul). 1 Siter
Byelektrikeren Skrevet 11. mars 2023 Forfatter Skrevet 11. mars 2023 Tusen takk, akkurat hva jeg trenger - tester i morgen 😇 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.