GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon! đŸ„‡đŸ„ˆđŸ„‰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har en Heat-IT termostat type ZM termostat (brukes kun som fĂžler med bruk av Heat-IT ekstern romfĂžler) og som skal styre 2 stk Connecte stikk.

Er det noen som kan gi meg litt innspill. Har prÞvet flere versjoner men fÄr det ikke til Ä spille pÄ lag.

Mvh. Helge

Skrevet
Byelektrikeren skrev (1 time siden):

Hei,

Jeg har en Heat-IT termostat type ZM termostat (brukes kun som fĂžler med bruk av Heat-IT ekstern romfĂžler) og som skal styre 2 stk Connecte stikk.

Er det noen som kan gi meg litt innspill. Har prÞvet flere versjoner men fÄr det ikke til Ä spille pÄ lag.

Mvh. Helge

Har du advanced flow tilgjengelig pÄ Homeyen din? Og hva Þnsker du Ä oppnÄ? Skal du slÄ pÄ strÞmmen pÄ de to stikkene nÄr temperaturen gÄr under en terskel, og sÄ slÄ av igjen nÄr den gÄr over en annen terskel?

Her er min flow for komforttemperatur i stuen:
image.thumb.png.21c6715029536c54c4051aaa51946363.png

Den styres pÄ tid og pÄ temperatur. Og sÄ kan kortene som brukes som "AND"-statement trigge pÄ "true" (blÄ) eller "untrue" (gul).

• Thanks 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.