Byelektrikeren Skrevet 11. mars 2023 Skrevet 11. mars 2023 Hei,  Jeg har en Heat-IT termostat type ZM termostat (brukes kun som fÞler med bruk av Heat-IT ekstern romfÞler) og som skal styre 2 stk Connecte stikk.  Er det noen som kan gi meg litt innspill. Har prÞvet flere versjoner men fÄr det ikke til Ä spille pÄ lag.  Mvh. Helge   Siter
storeulv Skrevet 11. mars 2023 Skrevet 11. mars 2023 Byelektrikeren skrev (1 time siden): Hei,  Jeg har en Heat-IT termostat type ZM termostat (brukes kun som fÞler med bruk av Heat-IT ekstern romfÞler) og som skal styre 2 stk Connecte stikk.  Er det noen som kan gi meg litt innspill. Har prÞvet flere versjoner men fÄr det ikke til Ä spille pÄ lag.  Mvh. Helge   Har du advanced flow tilgjengelig pÄ Homeyen din? Og hva Þnsker du Ä oppnÄ? Skal du slÄ pÄ strÞmmen pÄ de to stikkene nÄr temperaturen gÄr under en terskel, og sÄ slÄ av igjen nÄr den gÄr over en annen terskel? Her er min flow for komforttemperatur i stuen:  Den styres pÄ tid og pÄ temperatur. Og sÄ kan kortene som brukes som "AND"-statement trigge pÄ "true" (blÄ) eller "untrue" (gul). 1 Siter
Byelektrikeren Skrevet 11. mars 2023 Forfatter Skrevet 11. mars 2023 Tusen takk, akkurat hva jeg trenger - tester i morgen đ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.