Kal-El Skrevet 26. mai 2023 Forfatter Skrevet 26. mai 2023 Kim123 skrev (3 timer siden): Du trenger ikke statisk up adresse. Du bruker duckdns som oppdaterer ip adressen mot din duckdns adresse. Porter og slikt åpnet i i routeren? Nå er jeg som sagt ikke ekspert, men hvis du ikke har statisk ip vil vel ip-adressen kunne endre seg og hvordan skal en da få brukt duckdns? Hos Viken var dette ikke et problem, hos Eidsiva måtte jeg betale for å få statisk ip, og først da kunne jeg få åpnet porter i routeren. Siter
Kim123 Skrevet 26. mai 2023 Skrevet 26. mai 2023 Kal-El skrev (6 minutter siden): Nå er jeg som sagt ikke ekspert, men hvis du ikke har statisk ip vil vel ip-adressen kunne endre seg og hvordan skal en da få brukt duckdns? Hos Viken var dette ikke et problem, hos Eidsiva måtte jeg betale for å få statisk ip, og først da kunne jeg få åpnet porter i routeren. Du bruker duckdns addon i home assistant. Der legger du inn din token (innloggingsdetaljer). Addonen oppdaterer så duckdns med din ip-adresse kontinuerlig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.