Decibel Skrevet 2. april 2023 Skrevet 2. april 2023 (endret) Jeg har begynt å få feilmeldingen "Failed to get authenticated! False" fra Easeeseer, og jeg kan ikke lenger kontrollere min lader. Inne på Homeseer-forumet står det at "Due to the recent events and the response from the company I can no longer support them, and there for I am shutting this plugin down"... Er det noen som vet om andre alternative måter å kontrollere laderen fra smarthuset på? Det er jo kjedelig å ha en smart lader som ikke kan kontrolleres fra et smart hus??? Er det eventuelt noen som har klart å få tilbake pengene for Easeeseer? Ikke det at det er verdens største beløp, men det er jo kjedelig å bruke en plugin i en under en måned før den slutter å fungere! Endret 2. april 2023 av Decibel Siter
Moskus Skrevet 13. april 2023 Skrevet 13. april 2023 @Salvesen kan vel i det minste gjøre kilden open source? Så kan vi jo ta en titt. 🙂 1 Siter
Salvesen Skrevet 13. april 2023 Skrevet 13. april 2023 Moskus skrev (11 minutter siden): @Salvesen kan vel i det minste gjøre kilden open source? Så kan vi jo ta en titt. 🙂 sorry er ikke så aktiv her lengre. Godt poeng, skal se om jeg kan få kastet det ut på git en dag :) 4 Siter
Thgv8g Skrevet 19. mai 2023 Skrevet 19. mai 2023 Henger meg på denne tråden. Fint om noen med kapasitet hadde tatt over Easeeseer. Hadde stor glede av denne. fikk betydelig lavere strømregning når jeg kjørte denne mot eventer. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.