Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har begynt å få feilmeldingen "Failed to get authenticated! False" fra Easeeseer, og jeg kan ikke lenger kontrollere min lader.

Inne på Homeseer-forumet står det at "Due to the recent events and the response from the company I can no longer support them, and there for I am shutting this plugin down"...

Er det noen som vet om andre alternative måter å kontrollere laderen fra smarthuset på? Det er jo kjedelig å ha en smart lader som ikke kan kontrolleres fra et smart hus???

Er det eventuelt noen som har klart å få tilbake pengene for Easeeseer? Ikke det at det er verdens største beløp, men det er jo kjedelig å bruke en plugin i en under en måned før den slutter å fungere!

Endret av Decibel
  • 2 uker senere...
Skrevet
Moskus skrev (11 minutter siden):

@Salvesen kan vel i det minste gjøre kilden open source? Så kan vi jo ta en titt. 🙂 

sorry er ikke så aktiv her lengre. Godt poeng, skal se om jeg kan få kastet det ut på git en dag :) 

• Like 4
  • 1 måned senere...
Skrevet

Henger meg på denne tråden. Fint om noen med kapasitet hadde tatt over Easeeseer. Hadde stor glede av denne. fikk betydelig lavere strømregning når jeg kjørte denne mot eventer.

• Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.