Decibel Skrevet 10. april 2023 Skrevet 10. april 2023 Som de fleste her inne så bruker jeg DeviceHistory for å presentere statistikken på oversiktlig måte. Men, for å være ærlig, så er den jo ikke akkurat lett å lese! Jeg presenterer grafene via HSTouch, og da er strekene så tynne at de rett og slett er litt vanskelige å se. Hadde det vært mulig med stolpediagram så hadde jo også dette vært en stor fremgang. Er det noen her inne som kjenner til om det er mulig å endre utseendet på DeviceHistory, eller som kan anbefale andre alternativer med litt bedre grafikk? Siter
hflatoey Skrevet 10. april 2023 Skrevet 10. april 2023 Når eg brukte HSTouch så lagret eg dataene i Influxdb så brukte eg Grafana til å lage grafer som eg igjen exporterte til .png filer med grafana-image-renderer som HStouch kunne vise. Tungvint og kronglete å få til men det virket. 1 Siter
Decibel Skrevet 10. april 2023 Forfatter Skrevet 10. april 2023 hflatoey skrev (4 timer siden): Når eg brukte HSTouch så lagret eg dataene i Influxdb så brukte eg Grafana til å lage grafer som eg igjen exporterte til .png filer med grafana-image-renderer som HStouch kunne vise. Tungvint og kronglete å få til men det virket. Høres tungvint ut, men dersom resultatet blir bra så kanskje... 😉 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.