BME Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 Er det verd å oppgradere til PRO eller er det nok å kjøpe HSTouch Designer? Hvorfor/Hvorfor ikke? Det er vel "kun" de plug-ins som heter HomeSeer++ som inngår, men ikke alle de andre? Hvilke HomeSeer Plug-ins bruker dere? Er det andre fordeler med PRO? Om det har betydning, har jeg en HomeTroller SEL. Siter
Moskus Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 3 timer siden, BME skrev: Er det verd å oppgradere til PRO eller er det nok å kjøpe HSTouch Designer? Forskjellen i pris er vel ikke så mye, så jeg hadde gått for Pro... Siter
Hr Kotelett Skrevet 7. februar 2017 Skrevet 7. februar 2017 Om du bare trenger HS Touch så koster den jo 400 USD = 3 321 NOK mindre enn HSPRO. Blir 6,65 Fibaro 2 dimmere på netonnet Har HSPro selv, foreløpig bruker jeg ikke noen av de medfølgene pluginsene, jeg kjøpte det på 50% så var grei pris da. Siter
Moskus Skrevet 8. februar 2017 Skrevet 8. februar 2017 8 timer siden, Hr Kotelett skrev: Om du bare trenger HS Touch så koster den jo 400 USD = 3 321 NOK mindre enn HSPRO. Blir 6,65 Fibaro 2 dimmere på netonnet HStouch koster $200 og HS3-upgrade koster $385. Differansen er større enn jeg hadde trodd, men ikke mer enn $185. Siter
BME Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Skrevet 8. februar 2017 Får man noe mer enn Designer og de plug-ins, som jeg pr nå ikke ser bruk for? Siter
Gaute Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 8 timer siden, BME skrev: Får man noe mer enn Designer og de plug-ins, som jeg pr nå ikke ser bruk for? Tror ikke det. Jeg valgte å kjøpe dem hver for seg, kostnaden opp til Pro er såpass stor at jeg ikke så fordelene (ingen av plugin-ene som jeg trenger). Måtte uansett kjøpe en del andre plugins, så brukte pengene der :-) Siter
tek Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Stod ved ett veiskille av produkt for automasjon I heimen for 2 uker siden. Sendte mail til [email protected] og spurte om var mulighet for sen black Friday med 50% enda - og fikk discount kode straks etter på PRO versionen. Så var en no-brainer for min del. Send avgårde en mail og hør - I værste fall får du ett nei. 1 Siter
psv021 Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Ellers så kommer det vel en kampanje i mai, pleier det ikke? Jeg mener jeg kjøpte i april eller mai til 50%. Litt lenge å vente når man har bestemt seg da, men... Siter
Moskus Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 12 timer siden, psv021 skrev: Ellers så kommer det vel en kampanje i mai, pleier det ikke? Jo, de siste 2-3 årene så har det vært tilfelle, men ingen garantier. I oktober fikk jeg dem ikke til å bekrefte November-salget... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.