tater Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 On 03/11/2019 at 09:42, Christian said: Jeg får følgnde feilmelding. nov-03 09.36.23 LSoftVerisure Warning Ingen aktive lokasjoner - sjekk innstilinger for å aktiver en eller flere lokasjoner Når jeg går inn på minside, så ligger låsen der. Jeg har heller ikke funnet noen plasser på minside hvor jeg kan legge til lokasjoner Gå inn på innstillinger for pluginen og huk av på lokasjonen for å aktivere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Den var ikke lett å se, men det gjorde susen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Fått noen flere tilbakemeldinger på at dette er vansklig å se, men jeg er ingen desginer så kom gjenre med GUI forslag for hvordand ette bør se ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tater Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Hva med noe så enkelt som en tekst ved siden av checkboksen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tater Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) Bare legg til teksten i Linje 3 i LocationTemplate.txt så bør den biffen være grei. <td colspan="2">{name}<input type="hidden" size="6" id="id" name="id" value="{id}"><span style="float:right;">Aktiver lokasjon<input type="checkbox" id="active{id}" {active} name="active" value="true"/></span></td> Endret 22. november 2019 av tater Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravity Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Har installert plug in i HS3, men får feilmelding om at brukernavn eller passord mangler. Er dette br og pas til Verisure brukeren? Hvor legger jeg inn dette? Endret 1. desember 2019 av Gravity Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Jeg antar at du må gå i Plugins-meny og velge Verisure derfra. Det er en eller annen meny der hvor du får opp bildet som vises i posten til tater Endret 1. desember 2019 av Guahtdim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravity Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) 4 timer siden, Guahtdim skrev: Jeg antar at du må gå i Plugins-meny og velge Verisure derfra. Det er en eller annen meny der hvor du får opp bildet som vises i posten til tater Stemmer ! (ja det er vel noen som skrev at HS ikke akkurat er intuitivt...) Har lagt det inn nå, måtte reloade siden noen ganger og huke av boksen uten navn. Endret 1. desember 2019 av Gravity 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaz Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Jeg sliter litt med verisure-plugin til @lilfire om dagen... 1. Jeg klarer ikke å oppdatere den. Har lastet ned fra lsoft.no, erstattet filene (med HS av), men den rapporterer fortsatt forrige versjon? (2.7.81.0) Stemmer oppdaterings-beskrivelsen? Jeg finner ingen LSoftVerisure.ini fil.. 2. Ofte vil den ikke starte etter en restart av HS, og får følgende feilmelding. path er riktig, og filene ligger der. 3. Hvilke filer ligger i C:\Windows\System32\html\LSoft\Verisure ? De har ikke endret dato etter at jeg la inn ny versjon. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 11 timer siden, Andreaz skrev: Hvilke filer ligger i C:\Windows\System32\html\LSoft\Verisure ? Det er merkelig. Det skal ikke ligge noen filer der. De skal ligge her: C:\Program Files (x86)\HomeSeer HS3\html\LSoft\Verisure Kjører du HS3 som service eller noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Skal ikke ligge noe i c:\windows nei. Alt skla ligge i samme mappe som HS. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Har nettopp lagt inn LsoftVerisure 2.8 men sliter med å styre låsene mine. Har lagt inn aktuelle pinkoder (tror jeg) i Innstillinger men om jeg lager et event for å låse eller låse opp dukker dette opp i loggen og låsen endrer seg ikke: Sitat jan-24 09:12:59 LSoftVerisure Error {"errorGroup":"BAD_REQUEST","errorCode":"VAL_00008","errorMessage":"Invalid or non-existing value for code"} jan-24 09:12:59 LSoftVerisure Error System.Net.WebException: Den eksterne serveren returnerte feilen (400) Ugyldig forespørsel. ved System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() ved Verisure.VerisureSync.(WebRequest ) ved Verisure.VerisureSync.SetLockState(String giid, String deviceLabel, String state, Int32 pin, Int32 attempt) j Samme om jeg trykker på hengelås i devicen. Antar at pinkode er f.eks en av de kodene jeg kan låse opp døra med? Verisure appen styrer låsene som et skudd og jeg får tilbakemeldinger i HS. Endret 24. januar 2020 av SveinHa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Mulig jeg blander her, men jeg synes å huske å ha lest her at Verisure bare støtter 4 siffer. Hvis du har noe annet enn det så kan det være feilen. Og jeg er heller ikke overrasket om de ikke godtar ledende nuller (f.eks 0024). Endret 24. januar 2020 av Guahtdim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg har koder både med og uten ledende nuller men Yale KREVER 6 siffer i pin. Mulig jeg kan få til noe annet i Verisure, takker for tips, sjekker opp litt senere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Etter å ha googlet litt så kan det hende at 6 siffer går greit, men at det er de ledende nullene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Ser Verisure appen også krever 6 siffer. Ellers så har jeg 2-veis kommunikasjon med låsene oppe og gå for jeg kan sette volum og lese status, altså de ikke-kritiske funksjonene virker fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Da ble der liv i leiren ? Laget en ny Verisure bruker med 6 sifret pin uten innledende nuller og la denne pin inn i både Yale og Alarm pin og da virket det med en gang. Har prøvd en pin uten innledende nuller tidligere, som jeg normalt låser opp døren med, men tror ikke jeg hadde den i begge feltene (og det burde vel ikke være nødvendig heller, eller...?). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Skrevet 1. august 2020 Forfatter Del Skrevet 1. august 2020 (endret) Jeg får en feil mld mot Verisure i dag. Er dette bare meg eller har Verisure gjort noe lurt? @lilfire HS4 med Verisure Plugin 2.8.48.0 Edit: Verisure app funker. Endret 2. august 2020 av Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaz Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Samme her, men litt annen feilmelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Innloggingsfeil her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Skrevet 2. august 2020 Forfatter Del Skrevet 2. august 2020 @lilfire har du noen tanker rundt dette? 🤞🏻 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptor Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Ser at lsoft.no også er nede nå. Er det en sammenheng?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 1 time siden, Raptor skrev: Ser at lsoft.no også er nede nå. Er det en sammenheng?? Neppe. Den var oppe på lørdag og søndag, og da fungerte ikke plugin'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Ja har fått det jeg også Hmm, får prioritere litt utviklingstid framover! 1 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 6 timer siden, lilfire skrev: Ja har fått det jeg også ... heldigvis! 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.