lilfire Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Må nesten kjøre et par dager i testmiljøet før jeg tør slippe noe ny versjon. Da jeg har gjort relativt store endringer siden sist og var egentlig ikke helt klar for å pushe ny versjon enda 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Hvis det er snakk om å legge til en URL ekstra, så kanskje du har den revisjonen liggende, og heller bare oppdaterer den...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 Ikke vær sjenert, tester gjerne For øyeblikket virker det ikke uansett mener jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr.phil Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Topp at du er på saken lilfire 🙂 Digger pluginen og bruker den til bl.a og trigge borte modus og savner den muligheten. But no pressure 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 19 timer siden, Moskus skrev: Hvis det er snakk om å legge til en URL ekstra, så kanskje du har den revisjonen liggende, og heller bare oppdaterer den...? Hadde kildekontrolt lokalt men den serveren hadde diskkræsj og ikke tatt meg bryet med å sette opp igjen da jeg tenker meg over til skyen istedenfor. men det innebærer da at jeg ikke kan dra ut tidligere revisjoner 😐 Ser greit ut på testserveren så langt, så dytter til prod i dag eller morgen og ser at alt ser ok ut der også i en dag eller to. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Skrevet 7. august 2020 Forfatter Del Skrevet 7. august 2020 Er det samme server som hoster lsoft.no @lilfire? Ser at websiden din er nede. Som nevnt tidligere kjører jeg gjerne testing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 1 time siden, lilfire skrev: Hadde kildekontrolt lokalt !!! Ai... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 2 timer siden, Kenneth skrev: Er det samme server som hoster lsoft.no @lilfire? Ser at websiden din er nede. Som nevnt tidligere kjører jeg gjerne testing Nei er ikke samme server, siden er oppe men DNS er feil av en elelr annen grunn. begynner å bli litt smålei det webhotellet da det har vært mye problemer (smarterasp.net) så kommer nok til å bytte, må bare få bestemt meg for å hsote selv eller finne annen hosting leverandør. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Skrevet 10. august 2020 Forfatter Del Skrevet 10. august 2020 @lilfire, hvordan går det med testingen? "håpfull" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Da har jeg lagt ut en versjon 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Skrevet 11. august 2020 Forfatter Del Skrevet 11. august 2020 Kom rett opp hos meg, takk @lilfire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Jeg fikk en feilmelding i loggen: Finner ikke devices for lokasjon MinAdresse123 ... men det ser likevel ut til å fungere som tiltenkt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bostad Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Kjører HS4 og det ser slik ut når eg går til instillinger. Tastet inn brukernavn og passord. Plugin restarer seg og kommer tilbake til samme bilde uten info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg ser det samme hvis jeg bruker remote adressen. En ulempe med plugin'en er at man må nærmest kjøre den på selve hosten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bostad Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 15 minutter siden, Moskus skrev: Jeg ser det samme hvis jeg bruker remote adressen. En ulempe med plugin'en er at man må nærmest kjøre den på selve hosten... Får samme bilde uansett om eg kjører http://ipadresse eller http://localhost rett fra pcen og via https://myhs.homeseer.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Skrevet 13. august 2020 Forfatter Del Skrevet 13. august 2020 Hei, jeg får også samme bilde på HS4 lokalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Jeg får en del feilmeldinger... aug-13 09:17:24 LSoftVerisure Error Finner ikke overview for lokasjon hjemme1 aug-13 09:17:24 LSoftVerisure Error System.Net.WebException: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel. at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() at Verisure.VerisureSync.(WebRequest ) at Verisure.VerisureSync.GetOverview(String giid, Int32 attempt) aug-13 09:17:24 LSoftVerisure Error Feil ved påloging aug-13 09:14:54 LSoftVerisure Error Finner ikke devices for lokasjon hjemme 1 aug-13 09:14:54 LSoftVerisure Error System.Net.WebException: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel. at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() at Verisure.VerisureSync.(WebRequest ) at Verisure.VerisureSync.GetDevices(String giid, Int32 attempt) aug-13 09:14:54 LSoftVerisure Error System.Net.WebException: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel. at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() at Verisure.VerisureSync.(WebRequest ) at Verisure.VerisureSync.GetDevices(String giid, Int32 attempt) aug-13 09:11:14 LSoftVerisure Error Finner ikke brukere for lokasjon hjemme 1 aug-13 09:11:14 LSoftVerisure Error System.Net.WebException: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel. at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse() at Verisure.VerisureSync.(WebRequest ) at Verisure.VerisureSync.GetUsers(String giid, Int32 attempt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 HS4 har jeg ikke testet noe mot så kan være noe ukjente feil der. HS4 vil ikke bli prioritert i denne oppdateringen desverre. Men tenker å se på det til neste versjon Bare å rapportere feil her så skal jeg prøve å se på det i helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth Skrevet 13. august 2020 Forfatter Del Skrevet 13. august 2020 Jeg kikket litt i error loggen hos meg også, opplever strengt tatt ikke noe feil men loggen rapporterer en god del: Kjører HS4 v 4.1.3.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Jeg kjører HS3 enda, og til tross for alle feilmeldingene ser det ut til at plugin'en ellers trives bra. Kanskje jeg må justere debug-level? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 @lilfire Artig at du har endel feilmeldinger med assembly og funksjonsnavn baklengs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr.phil Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 @lilfire nice, takker og bukker! Funker hos meg igjen i HS4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas F Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Hei, jeg får fortsatt samme feilmelding etter oppgradering til 2.9.98.0, får ikke logget inn og hentet lokasjon. Noen tips? Kjører HS3 på Win10. Plug-in fungerte strøkent tidligere.... Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg får også "Too many request" feil nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZF- Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg får også samme feilmeldingen med noen timers mellomrom i løpet av døgnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.