Erling Skrevet 27. mai 2023 Del Skrevet 27. mai 2023 I januar flyttet jeg serveren, byttet (antar jeg) usb-port for Rfxcom. Rapporter fra kjøleskap osv. sluttet å fungere. TingTarTid - googlet/leste, slettet porten, la til igjen og har nå kontakt på Com3 via Rfxcom-manager. Byttet batterier men de kommer ikke opp. Lang bak husker jeg trøbbel ned dette før. Er vel nesten 10 år gamle Oregon «dingser». Z-Wave for kjøl og frys vil gjøre det mulig å gkemme hele Rfxcom-boksen. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 31. mai 2023 Del Skrevet 31. mai 2023 (endret) Personlig har jeg god erfaring med Telldus temperatur målere hvor man setter ID med dip-switcher. Eneste ulempen er at man kan kun ha 6 stykker. Men man slipper at de skifter ID ved batteribytte (og derfor må hentes inn på nytt i RFX TRX). https://www.power.no/smarte-hjem/smart-varmestyring-og-klima/inneklima-og-temperatursensorer/telldus-temperatur-fuktighetssensor-3-pakning/p-1157051/ Endret 31. mai 2023 av Guahtdim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 24. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2023 Takk, de er nå på plass i Homeseer. Ser bra ut, selvsagt viser de temp. og fukt. på «sin» måte. Litt utrolig at selv med Homeseer 4 Designer har man ikke mulighet til å styre «formatering» av verdier. 😵💫 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 2. juli 2023 Del Skrevet 2. juli 2023 Erling skrev (På 24.6.2023 den 19.39): Litt utrolig at selv med Homeseer 4 Designer har man ikke mulighet til å styre «formatering» av verdier. Men visningsformatet setter du vel på devicen i HomeSeer? Jeg gjør det i HS3 i hvertfall… 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 4. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2023 Takk (for tipset). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.