Saggis Skrevet 30. mai 2023 Skrevet 30. mai 2023 Hei. Forsøker å ta styring på termostatene, Micromatic MWD5, ved hjelp av OJ Microline Thermostat Integration (https://github.com/robbinjanssen/home-assistant-ojmicroline-thermostat). For å sette det opp trenger jeg hhv Host (default: ocd5.azurewebsites.net), Customer ID (Default: 99), API Key, samt brukernavn og passord. Brukernavn og passord har jeg fra appen til Micromatic, men hva er hhv host, customer ID og API key, evt hvordan finner jeg disse? Siter
Moskus Skrevet 12. juni 2023 Skrevet 12. juni 2023 På generelt grunnlag ville jeg tro at disse må du få fra Micromatic selv? Har den en egen side for developers, kanskje? Siter
Saggis Skrevet 17. juni 2023 Forfatter Skrevet 17. juni 2023 Har vært i kontakt med Micromatic. De har ikke et åpent API (enda, men jobbes med). Samme termostat selges som OJ i andre land, og virker da med Swatt-appen. Innloggingen over er for swatt, og ikke Micromatic sin app. Swatt-app virker ikke for meg ihvertfall med våre termostater. Så utsetter dette litt for nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.