harelabb Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Jeg har kjøpt to fotbrytere med zigbee som jeg hadde tenkt å erstatte noen enkle med. Light-Solutions-Zigbee-Dimmer-For-Wire-Foot Men jeg klarer ikke å åpne dem for å koble på kabelen. Har noen brukt disse, og har tips til hvorledes de åpnes? I følge bruksanvisningen skal mab løsne skruene F, men disse finnes ikke (noe som også fremgår av bildene i bruksanvisningen) Virker ikke som det bare ar å vippe av bunnplaten... d077-zg.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thoralex Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Ser ut som skruene er skult under gummiføttene, det er et vanlig triks men litt rart om føttene er montert på en løs del som dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harelabb Skrevet 18. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2023 Jepp. Det er skruer under gummiføttene. Et lite problem er at gummiføttene ikke kan tas av uten at de går i stykker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.