Fermate Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Skrevet 23. februar 2017 3 timer siden, xibriz skrev: Jeg sa jo først 5, men jeg kan klare meg med 2-3 i første omgang Hvilken farge ? Siter
xibriz Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 3 minutter siden, Fermate skrev: Hvilken farge ? Hvit. Siter
Fermate Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Skrevet 23. februar 2017 OK Da har vi 12 Hvite og 13 Svarte. (Med mindre noen flere melder seg til å bestille flere hvite) Vi starter øverst på lista og deler ut i ønsket farge til vi går tom for hvit. Så får de neste bestemme om de vil ha svart eller stå over. Jeg skal forsøke å lage en liste med de ønskene jeg har registrert. De som ikke har sagt noe ennå kan si ifra. (Dere andre trenger ikke) Det er da fint om de som ikke bryr seg tar svarte. PS Jeg har 4 hvite liggende uoppakket hjemme fra Batch 2, skal se om jeg kan bytte noen av de til svarte.. 1 Siter
Furre Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 43 minutter siden, Fermate skrev: OK Da har vi 12 Hvite og 13 Svarte. (Med mindre noen flere melder seg til å bestille flere hvite) Vi starter øverst på lista og deler ut i ønsket farge til vi går tom for hvit. Så får de neste bestemme om de vil ha svart eller stå over. Jeg skal forsøke å lage en liste med de ønskene jeg har registrert. De som ikke har sagt noe ennå kan si ifra. (Dere andre trenger ikke) Det er da fint om de som ikke bryr seg tar svarte. PS Jeg har 4 hvite liggende uoppakket hjemme fra Batch 2, skal se om jeg kan bytte noen av de til svarte.. Hvis jeg ikke får hvit, kan jeg godt ta sort 1 Siter
sork64 Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 Den 19.2.2017 klokken 10.58, Fermate skrev: Hm dvs. om vi fremdeles får lov til å bestille 50 I batch 2 var det max 24 stk pr kunde online (men jeg kunne ringe og få dem til å sette det opp til 50 og få 5% rabatt) Nå ser jeg at det er blitt max 5 stk pr. kunde og jeg må vente til mandag etter kl 6PM pacific for å høre hva vi får nå. Samme hvilke farge jeg får 1 Siter
kanutten Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 helst hvit, men blir det svart, so be it 1 Siter
Steinis Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 Helst hvit her, menmen svart er ok også:) 1 Siter
com2 Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 9 timer siden, Fermate skrev: PS Jeg har 4 hvite liggende uoppakket hjemme fra Batch 2, skal se om jeg kan bytte noen av de til svarte.. Vil det si at du ikke kommer til å ta dem i bruke før en stund, altså etter Batch 3 ankommer landet? isåfall mulighet til å kjøp en av disse?? Siter
MrTiger Skrevet 24. februar 2017 Skrevet 24. februar 2017 Hvis det ikke er for seint, så tar jeg 1 stk dot. Farge er ubetydelig. Siter
Fermate Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Skrevet 25. februar 2017 Den 24.02.2017 klokken 0.15, com2 skrev: Vil det si at du ikke kommer til å ta dem i bruke før en stund, altså etter Batch 3 ankommer landet? isåfall mulighet til å kjøp en av disse? Ups Der hentet @Oliver sine 2 (forsinkede) fra batch 2 så da er det kun 2 igjen. De trenger jeg selv men jeg kan event bytte dem mot svarte dersom vi ikke får nok hvite i batch 3. Vi skal fortsette å kjøpe så lenge det er mulig og folk er interesserte Siter
Gjelsvik Skrevet 25. februar 2017 Skrevet 25. februar 2017 (endret) Setter du meg opp på en hvit om det ikke er for seint. Farge er egentlig underordnet om du har noe liggende fra før. Endret 25. februar 2017 av Gjelsvik Siter
Fermate Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Skrevet 26. februar 2017 Den 25.02.2017 klokken 16.12, Gjelsvik skrev: Setter du meg opp på en hvit om det ikke er for seint. Farge er egentlig underordnet om du har noe liggende fra før. Tror du akkurat er for sen til denne batchen, men vi har deg på lista. Om du ikke vil hjelpe til og bestille 5 stk hvite da? (Les i tråden) 1 Siter
Fermate Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Skrevet 27. februar 2017 Her er en liste over fargevalg: H1 @tjwesterby H2 @olekenneth X1 @ralph X2 @Tore Andre Rosander HX3 @Slator S4 @Tverfyll S5 @Llandari H3 @Krok H4 @ThUnDeR HX6 @Steinis S7 @Kjetil X8 @Helle S9 @elo H5 @Blodstrupmoen H6 @com2 H7 @vslatten H8 @ZF- H9 @Venin S10 @TraCkinG H10 @Kenska X11 @kanutten X12 @sork64 H11 @Norseman H12 @Furre X13 @MrTiger H= Hvit, S= Sort, X= Dont Care (Blir da Sort), HX= Helst Hvit Nr er telling Her ser det ut til at alle får (nesten) det de ønsker seg. Jeg kan bytte med @Slator og @Steinis så de også får hvite om de vil. 4 Siter
Fermate Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Skrevet 27. februar 2017 Plast kassene til PI blir sendt fra Halden i morra. (Jeg tar hele Jetcarrier kosten på dem fordi jeg slang med 2 stk Levis 527 på den forsendelsen og det tar hele vekta ) De første hvite DOTene kommer til NJ i løpet av dagen i dag. De sender vist til Norge hver Torsdag her jeg hørt. Så da burde alle 15 Hvite gå ut samtidig Edit: Jepp da er 3x5=15 hvite levert Jetcarrier. 6 Siter
Fermate Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Skrevet 2. mars 2017 15 Hvite DOT er på vei til Norge. Plastkassene til PI kom i forgårs. (Jeg har dessverre vært til for travel til å sende dem videre) @Movcon og @Moskus vil hente. Hva med deg @xibriz, skal jeg vente med å sende dem til jeg får pakket dem sammen med DOT'ene? Siter
Moskus Skrevet 2. mars 2017 Skrevet 2. mars 2017 Lurer på om jeg ombestemmer meg. Kan du hive dem i posten, Fermate? Siter
Fermate Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Skrevet 2. mars 2017 4 timer siden, Moskus skrev: Lurer på om jeg ombestemmer meg. Kan du hive dem i posten, Fermate? Done Som brev. (Men nok for stor for postkassa di..) 115 Kr Siter
xibriz Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 18 timer siden, Fermate skrev: 15 Hvite DOT er på vei til Norge. Plastkassene til PI kom i forgårs. (Jeg har dessverre vært til for travel til å sende dem videre) @Movcon og @Moskus vil hente. Hva med deg @xibriz, skal jeg vente med å sende dem til jeg får pakket dem sammen med DOT'ene? Ja, vent til DOT'ene kommer. Siter
Fermate Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Skrevet 4. mars 2017 Da er de 5 svarte DOTene "mine" også sendt fra Amazon. Det ser ut som de rakk shippingen på Torsdag for de er merket Transit hos Jetcarrier. Det åpnet for å bestille igjen fra Amazon så jeg slang like så godt avgårde en ny max bestilling (5 hvite og 5 svarte) Så får vi finne ut hvem som skal ha hvem av dem litt senere. Siter
Movcon Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 4 timer siden, Fermate skrev: Det åpnet for å bestille igjen fra Amazon så jeg slang like så godt avgårde en ny max bestilling (5 hvite og 5 svarte) Så får vi finne ut hvem som skal ha hvem av dem litt senere. Dersom behov, så kan jeg gjøre det samme. Dersom jeg gjør det, så slenger jeg også med noen 7" skjermer for rasp'n. Prisen er jo grei. Siter
Fermate Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Skrevet 6. mars 2017 Den 02.03.2017 klokken 15.22, Fermate skrev: @Movcon og @Moskus vil hente. Hva med deg @xibriz, skal jeg vente med å sende dem til jeg får pakket dem sammen med DOT'ene? Plast kassene kom på 128 Kr pr stk. (En dollar på 8,53) @Moskus kan betale nå. Dere andre venter til dere har mottatt. Siter
Fermate Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Skrevet 6. mars 2017 De første DOT'ene kommer i morra, men jeg må vente på fortollings (moms) fakturaen før jeg kan beregne riktig pris. IKKE BETAL NOE før dere får beskjed. Vent på instruksjoner og følg dem nøyaktig. Må holde tunga rett i munnen her med flere som har bestilt. @Movcon og @xibriz Send meg PM med hva dere har betalt Amazon. 1 Siter
austbo Skrevet 7. mars 2017 Skrevet 7. mars 2017 Om mulig vil jeg gjerne kjøpe 1 stk DOT,farge er ikke viktig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.