Peter Weierud-Wilsgård Skrevet 23. juni 2023 Del Skrevet 23. juni 2023 Hei. Har akkurat gått over fra futurehome til Homey bridge. Fikk stort sett alt opp å gå mer eller mindre med en gang, men jeg sliter med en enkel ting. Når man parrer opp Aeotec garage door Controller så kjører den en alarm og blinker hver gang man åpner eller stenger garasjeporten via Homey. Den gjorde dette med futurehome også som standard, men på futurehome klarte jeg å programmere bort dette. Har gjort akkurat det samme med Homey, men klarer ikke å bli kvitt blinkingen. Er det noen som har gjort dette med hell og kan guide meg til hvordan? Den blinkingen utsetter åpning/lukking med ca 10 sekunder hver gang kommando kjøres. på forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byelektrikeren Skrevet 26. juni 2023 Del Skrevet 26. juni 2023 Peter Weierud-Wilsgård skrev (På 23.6.2023 den 5.24): Hei. Har akkurat gått over fra futurehome til Homey bridge. Fikk stort sett alt opp å gå mer eller mindre med en gang, men jeg sliter med en enkel ting. Når man parrer opp Aeotec garage door Controller så kjører den en alarm og blinker hver gang man åpner eller stenger garasjeporten via Homey. Den gjorde dette med futurehome også som standard, men på futurehome klarte jeg å programmere bort dette. Har gjort akkurat det samme med Homey, men klarer ikke å bli kvitt blinkingen. Er det noen som har gjort dette med hell og kan guide meg til hvordan? Den blinkingen utsetter åpning/lukking med ca 10 sekunder hver gang kommando kjøres. på forhånd takk. Sjekk denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter Weierud-Wilsgård Skrevet 26. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2023 Byelektrikeren skrev (1 time siden): Sjekk denne: Takker. Skal se på den når jeg er hjemme fra ferie igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettopp Skrevet 18. august 2023 Del Skrevet 18. august 2023 Peter Weierud-Wilsgård skrev (På 26.6.2023 den 16.00): Takker. Skal se på den når jeg er hjemme fra ferie igjen. Fant du ut av dette? Jeg har samme problemet med blinking og irriterende forsinkelse. Har deaktivert alarm i Homey-innstillingene, men det virker ikke som det overføres korrekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettopp Skrevet 19. august 2023 Del Skrevet 19. august 2023 (endret) Jeg fant ut av det, og hvis noen skulle lure: - Gå til innstillinger under enheten, scroll ned til "Råkonfigurasjonsparametere for Z-Wave" - Lim inn følgende: 37,4,0x01010100;38,4,0x01010100;39,4,0x01010100;40,4,0x01010100 - Lagre. Dette deaktiverer blinking og forsinkelse for både åpning og lukking. Endret 19. august 2023 av Nettopp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter Weierud-Wilsgård Skrevet 21. august 2023 Forfatter Del Skrevet 21. august 2023 Nettopp skrev (På 19.8.2023 den 19.35): Jeg fant ut av det, og hvis noen skulle lure: - Gå til innstillinger under enheten, scroll ned til "Råkonfigurasjonsparametere for Z-Wave" - Lim inn følgende: 37,4,0x01010100;38,4,0x01010100;39,4,0x01010100;40,4,0x01010100 - Lagre. Dette deaktiverer blinking og forsinkelse for både åpning og lukking. Hei. Ikke hatt tid til å sjekke ut enda nei (for å være ærlig så har jeg glemt det litt) Men tester ut den du la ut her nå, så ser vi hvordan det funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.