Fermate Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Hva er status på å kjøre en HS Touch klient på en Raspberry PI med touch skjerm? Siter
Moskus Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Jeg kan høre med Pete, han liker jo å tvinge HStouch på å kjøre på allverdens enheter: https://board.homeseer.com/showthread.php?t=171511 Siter
iblis Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 RPI3 støtter jo å kjøre Android som OS. Så her er det bare tut og kjør Som ZoRaC sier så støtter ikke Android RPI sin touch screen. 1 Siter
ZoRaC Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 9 minutter siden, iblis skrev: RPI3 støtter jo å kjøre Android som OS. Så her er det bare tut og kjør https://www.raspberrypi.org/magpi/android-raspberry-pi/ Sitat There are a few limitations. You can’t use a touch screen, not even the official Raspberry PI touch display. Det gjør det jo litt tungvint... Siter
Håvardgj Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 2 timer siden, Fermate skrev: Hva med noe windows greier? Hva med Mono? da kan man jo kjøre win programmer på linux eller? <--- Linux Noob Siter
Moskus Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 11 timer siden, Fermate skrev: Hva med noe windows greier? Du kan kjøre Windows 10 IoT, og dermed UWP-apper som WinSeer, men Win32 er foreløpig bare å glemme. Windows IoT har ikke engang et UI, det booter direkte til app'en i full screen. Jeg kjører WinSeer på storskjerm hjemme... Nå kommer jo Windows 10 på ARM etter hvert, og med Win32-emulering så er det muligheter. 9 timer siden, Håvardgj skrev: Hva med Mono? da kan man jo kjøre win programmer på linux eller? Mono er .NET for Linux. Det er det HS3 bruker for å kjøre på Linux, så ja, det skal fungere. (Personlig hadde jeg håpet at Microsoft sin open source-satsing på .NET etter hvert skulle gi oss en bedre Linux-implementering, men ikke så langt) Siter
MrTiger Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 Høres mye lettere ut med et android/Apple nettbrett:) Siter
Moskus Skrevet 11. februar 2017 Skrevet 11. februar 2017 17 timer siden, MrTiger skrev: Høres mye lettere ut med et android/Apple nettbrett:) Lettere er mulig. Men jeg liker Windows-klienten bedre enn Android-klienten (og det er Windows-klienten som vil kjøre på Linux, ironisk nok). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.