Paaln Skrevet 29. juli 2023 Skrevet 29. juli 2023 Hei. Jeg er ute etter en WiFi plugg eller noe annet for å kunne følge med temperatur i et rom i låven. Netatmo bruker jeg ellers i boligene her, men denne krever jo at den har kontakt med hovedenheten og det går ikke pga avstand mellom det aktuelle rommet og hovedenheten. Jeg har strøm og WiFi tilgjengelig i rommet. Hva slags løsninger finnes det her? Ønsker å kunne ha en app på telefon får å kunne følge med i... Pål 🙂 Siter
Kim123 Skrevet 30. juli 2023 Skrevet 30. juli 2023 Mill socket wifi gen 3 kobler til wifi så kan en kan lese ut temperatur osv. den er egentlig tiltenkt for å gjøre en dum ovn smart, ved at man setter termostaten til maks og kobler stikkontakten i mill pluggen Siter
torstein89 Skrevet 7. august 2023 Skrevet 7. august 2023 Shelly H&T med strømforsyningsmodul så slipper du batteri. Evt så holder batteri ganske lenge på denne. Egen Shelly app for å følge med. Men ingen hub 👍 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.