Danonym1 Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Kom over denne på jobb idag. Hvis det er en god dimmer bygd inni denne så håper jeg virkelig de lager en 230V variant. Denne hadde flust med funskjoner og ser bra ut! Brilliant - Smart Lighting and Smart Home Control https://www.brilliant.tech Siter
Håvardgj Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 så ikke dum ut denne, men jeg frykter at den ikke integreres godt opp mot andre systemer, (HS, Domoticz etc. etc.) men om det ikke er tilfelle er det vel flere her inne som kan tenke seg en 230v variant ja Siter
Moskus Skrevet 11. februar 2017 Skrevet 11. februar 2017 Den er ikke i den virkelige verden enda... Siter
Danonym1 Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Skrevet 12. februar 2017 Den er vel installert i et demo setup, men ikke tilgjengelig for folk før tidligst sommeren. Uansett må vel denne type produkt være neste steg i smart gadgets eller dimmer 2.0 om du vil. Den har jo flust av ønskelig funksjoner (stemmestyring, sonos integrering, intercom funksjonalitet, bevegelses sensor +++)og alt i en device. Den gjør jo at du i teorien kan bytte ut padden på veggen, pir sensoren i taket, dimmeren i veggen, echoen på bordet og sikkert andre ting jeg ikke har tenkt på. :-) Siter
Moskus Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 10 timer siden, Danonym1 skrev: Den er vel installert i et demo setup, men ikke tilgjengelig for folk før tidligst sommeren. ... som så mange før denne. Vi venter på masseproduksjonen, og så på 220V-versjonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.