ricmik Skrevet 7. august 2023 Del Skrevet 7. august 2023 (endret) Hei, Er det noen som har anbefalinger til GU10 LED med WarmDim/Dim to warm som har CRI 90++, kan dimmes veldig langt ned/startes på lavt dimmenivå (typ 1%), og har en lysspredning på ca. 40°? I dag har jeg Philips MASTER Value LEDspot GU10 i lampene, men jeg synes de har et alt for skarpt lys som skaper mye skygger. Jeg ønsker meg noen GU10 LED som har litt det samme lyset som i en god downlight (blender lite, god spredning). I tillegg har Philips-pærene en irriterende tendens til å dimme seg ned litt under det dimmenivået man har valgt 2-3 sekunder etter at de har blitt dimmet. Noen som har erfaring med eks. Namron LED Pære WarmDim 6W matt sort GU10? For å øke relevansen til forumet her, så skal de dimmes med Plejd DIM-01 dimmere 😉 Endret 7. august 2023 av ricmik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. august 2023 Del Skrevet 7. august 2023 ricmik skrev (5 timer siden): Noen som har erfaring med eks. Namron LED Pære WarmDim 6W matt sort GU10? Ikke enda, men snart. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ricmik Skrevet 7. august 2023 Forfatter Del Skrevet 7. august 2023 Moskus skrev (48 minutter siden): Ikke enda, men snart. 🙂 Kom gjerne tilbake med en oppdatering på hvordan du opplever at de fungerer! 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.