bjwanvik Skrevet 16. august 2023 Skrevet 16. august 2023 Er det noen her som kjenner til et kurant alternativ til PHLocation? Som kjent har det jo ikke vært noen utvikling der på noen (tre?) år, men det har fungert fint for meg inntil nå.. Ref https://forums.homeseer.com/forum/telephone-text-and-email-plug-ins/telephone-text-and-email-integration-discussion/phlocation-sooty/1367417-phlocation2-in-hs4/page4 så har Life360 gjort endringer i API'et sitt, så enhetene knyttet mot Life360 her er sist oppdatert 29. og 30. juli... Jeg forsøkte Life360 plug-in'et for noen år siden, og ihvertfall den gang fungerte det ikke tilfredsstillende for meg, men det kan jo ha endret seg.. men det finnes kanskje alternativer? Jeg benytter det i noen eventer der det er flere telefoner involvert, og har vel 5-6 lokasjoner som benyttes av disse. Har forøvrig Life360 premium om det er av betydning. Siter
Moskus Skrevet 16. august 2023 Skrevet 16. august 2023 HS4 sin Life360 skal visstnok oppdateres for å støtte nye API-endringer. Jeg får vel snart gjøre det, jeg og... Siter
bjwanvik Skrevet 16. august 2023 Forfatter Skrevet 16. august 2023 Kjøpte den i sted, så oppdaget jeg at det var ingen "event-funksjoner" i den, men må vel klare å få til noe uansett.. Den tok inn info fra Life360 perfekt med en gang ihvertfall 🙂 1 Siter
bjwanvik Skrevet 17. august 2023 Forfatter Skrevet 17. august 2023 Ja selvfølgelig 🙂 PHLocation hadde noen funksjoner som gjorde det enklere å bygge de eventene jeg har, men skal få det til her også. Siter
bjwanvik Skrevet 4. september 2023 Forfatter Skrevet 4. september 2023 Og med siste oppdatering av Life360-plug-in var det sannelig en event-trigger med også! 🙂 (Så har jeg litt å jobbe med for å navngi ultralydsensoren i garasjen, hehe... 🙂 ) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.