MrPilloft Skrevet 4. september 2023 Skrevet 4. september 2023 Jeg renoverer et hus fra 1928 og stilen er litt gammeldags. Derfor valgte jeg oså Schneider Renova-serien for brytere, stikk og deksler. Termostaten funker helt fint, men nå er jeg igang med Homey Pro 2023 og irriterer meg selvsagt grønn over at jeg ikke kjøpte en som jeg kan fjernstyre 🙂 Vet du om en rund, sort, innfellbar termostat som lar seg fjernstyre (zigbee, z-wave, wifi, ...) og som passer i rammen til Renova? Takk for din tid! Siter
Brors94 Skrevet 4. september 2023 Skrevet 4. september 2023 Hva med denne og blinklokk om det finnes for renova serien? får ikke da manuelt styrt termostaten. Å usikker på om den går inn i homey pro 2023, men er jo z-wave så burde gå lett inn? + at du kun får gulv eller rom temp da, etter hvor du plasserer føler. https://heatit.com/product/10194/heatit-zm-thermostat-16a Siter
MrPilloft Skrevet 5. september 2023 Forfatter Skrevet 5. september 2023 Det der er helt klart beste forslag så langt 🙂 Takk Brors! Ideelt skulle den hatt betjening i tillegg. Noen andre som vet om noe? Men om jeg går med denne løsningen, så kunne jeg hatt noen knapper eller et panel en eller annen plass som "vanlige" folk (folk med aversjon mot det vi driver med her - automatisering :- ) kan forholde seg til. Så da er neste spørsmål. Hvilke knapper eller smartpaneler kunne jeg brukt til å styre gulvvarmen med. Disse trenger IKKE passe i Renova og trenger ikke være i samme rom en gang... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.