saimax Skrevet 9. september 2023 Skrevet 9. september 2023 Hei. Har akkurat tatt i bruk en Heatit z-water enhet som jeg har hatt liggende i mange år. Jeg har fått koblet opp alt, man sliter med å få Heatit z temp 2, til å kommunisere med Z-water rele 1 Er det noen kloke hoder som kan guide meg til hvordan jeg kan få Heatit z temp 2 til å kommunisere med Z-water rele 1? Jeg benytter Fibaro HC2. Det er sikkert bare en liten bagatell, men jeg er helt fersk på dette området. Siter
Moskus Skrevet 13. september 2023 Skrevet 13. september 2023 Hvordan man gjør dette i Fibaro Home Center kan jeg ikke fortelle deg for jeg ble usikker på om HC2 faktisk støtter MultiEndpoint. I utgangspunktet bruker du assosiasjoner, der Endpoint 4 (for utgang 4, hvis jeg husker riktig, står i manualen) assosieres til Gruppe 4 på termostaten. Slik ser assosiasjonene for en Termostat ut i HomeSeer: Siter
saimax Skrevet 16. september 2023 Forfatter Skrevet 16. september 2023 Moskus skrev (På 13.9.2023 den 9.42): Hvordan man gjør dette i Fibaro Home Center kan jeg ikke fortelle deg for jeg ble usikker på om HC2 faktisk støtter MultiEndpoint. I utgangspunktet bruker du assosiasjoner, der Endpoint 4 (for utgang 4, hvis jeg husker riktig, står i manualen) assosieres til Gruppe 4 på termostaten. Slik ser assosiasjonene for en Termostat ut i HomeSeer: Takk for svaret. Skal forsøke når jeg kommer hjem, er på jobb i 3 uker.. Løsningen er vel å oppgradere til et nyere system f.eks. homey pro 2023. Mvh Saimax Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.