Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har akkurat tatt i bruk en Heatit z-water enhet som jeg har hatt liggende i mange år.

Jeg har fått koblet opp alt, man sliter med å få Heatit z temp 2, til å kommunisere med Z-water rele 1

Er det noen kloke hoder som kan guide meg til hvordan jeg kan få Heatit z temp 2 til å kommunisere med Z-water rele 1?  Jeg benytter Fibaro HC2.

Det er sikkert bare en liten bagatell, men jeg er helt fersk på dette området.

2.jpg

Skrevet

Hvordan man gjør dette i Fibaro Home Center kan jeg ikke fortelle deg for jeg ble usikker på om HC2 faktisk støtter MultiEndpoint.

I utgangspunktet bruker du assosiasjoner, der Endpoint 4 (for utgang 4, hvis jeg husker riktig, står i manualen) assosieres til Gruppe 4 på termostaten.

Slik ser assosiasjonene for en Termostat ut i HomeSeer:

image.png

Skrevet
Moskus skrev (På 13.9.2023 den 9.42):

Hvordan man gjør dette i Fibaro Home Center kan jeg ikke fortelle deg for jeg ble usikker på om HC2 faktisk støtter MultiEndpoint.

I utgangspunktet bruker du assosiasjoner, der Endpoint 4 (for utgang 4, hvis jeg husker riktig, står i manualen) assosieres til Gruppe 4 på termostaten.

Slik ser assosiasjonene for en Termostat ut i HomeSeer:

image.png

Takk for svaret.

Skal forsøke når jeg kommer hjem, er på jobb i 3 uker.. Løsningen er vel å oppgradere til et nyere system f.eks. homey pro 2023.

Mvh

Saimax

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.