- 0
multisensor 6 Strøm til multisensor 6/7
-
Lignende innhold
-
- 0 svar
- 569 visninger
-
- 6 svar
- 811 visninger
-
Spørsmål rundt valg av utstyr for smartstyring av vannbåren varme, lys, dører / alarm
Av akb_canyon,
- lysstyring
- vannbåren
- (og 2 andre)
- 2 svar
- 2 062 visninger
-
- 7 svar
- 1 518 visninger
-
- 1 svar
- 922 visninger
-
Spørsmål
Reidar Gjertsen
Jeg ser det er skrevet om flere ganger tidligere om temaet strøm til multisensor 6, men det er stort sett eldre saker og ingen av de nevner alternativet jeg har tenkt på.
jeg fant et produkt fra Heatit som virker som det gjør jobben. Kanskje dette er nytt siden ingen har nevnt det før. Det er nok en dyrere løsning isolert sett, men hvis jeg slipper ekstra trekking til sikringsskap osv så kan det kanskje gå i null. Produktet jeg tenker på er dette:
https://www.elektroimportoren.no/?Article=4512648&Referer=googleshopping&gclid=EAIaIQobChMI1ZfHte2ggQMVrS8GAB2TaAZPEAQYBCABEgLw_vD_BwE&gclsrc=aw.ds&utm_campaign=googleshopping&utm_medium=na&utm_source=na
Det virker som at med denne i en boks i taket over sensoren trenger jeg ikke annet enn en vilkårlig strømtilførsel inn i boksen og evt en micro usb kabel ut av denne? Den siste der er jeg usikker på så kanskje noen har tips.
Jeg er ingen elektriker og skal ikke gjøre dette selv. Jeg får hjelp av fagfolk, men de hadde ikke vært borti denne situasjonen før og hadde ingen klare løsninger på stående fot.
14 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.