Hologram Skrevet 29. september 2023 Skrevet 29. september 2023 Eg har ein litt spesiell use-case som eg prøver å finne mulige løysingar på: Me pussar opp eit 100+ år gammalt hus, og ynskjer å halde stilen klassisk på mange måtar. Der skjult elektrisk innstallasjon er mulig vil ein gjere det, men svært mange stadar må det bli utanpåliggande pga tømmervegger. For lysbrytarar har eg då sett føre meg trådlause fjernkontrollar i størst mogeleg grad. Har surfa litt her: https://www.sekelskifte.com/no/category/stromuttak-stombrytere og design herfrå er svært aktuellt å bruke gjennom heile installasjonen. Så til det store spørsmålet: Har nokon erfaring med små fjernkontrollar, z-wave, Zigbee, eller anna, på batteri, som tillet "ekstern knapp"?? Eg er også åpen for å knekke av covers og lodde litt, men det må nødvendigvis vere ein overkommelig jobb... Spoiler https://www.sekelskifte.com/no/product/spenstig-strombryter-hvit-porselen-messing-2 F.eks ein knapp ala denne, impuls og klargjort for kabla "pillebruk" - men med ein liten batteribasert remote inni, som så kan henge trådlaust på veggen. Eg har sjølv flusst med z-wave piller, som jo tek imot eksternt knappesignal frå kva enn, men har til no ikkje funne tilsvarande som går på batteri..? Forslag eller innspill? Siter
SveinHa Skrevet 29. september 2023 Skrevet 29. september 2023 Der finnes jo en mengde fjernkontroller på både Zigbee og ZWave og jeg har flere forskjellige. Noen kan linkes direkte til dimmer men jeg har alle mine linket til automasjonssystemet (NodeRed) og lar det igjen styre lyset. Poenget med det er at når lyset skal på om dagen går det til 100% men om natten bare til f.eks. 5% og morgen/kveld en plass midt i mellom. Alle fjernkontrollene jeg har kan skille mellom kort og langt trykk. Kort gir standardlys ut fra når på døgnet og langt trykk dimmer opp/ned, evt går direkte til fullt. Siter
stigvi Skrevet 29. september 2023 Skrevet 29. september 2023 Philips Hue har en som er lagd for akkurat dette, å monteres bak en bryter. Siter
Hologram Skrevet 29. september 2023 Forfatter Skrevet 29. september 2023 Takkar stigvi! Den hadde eg ikkje oppdaga enno i søkinga mi - dei blir bestillt for å teste ut! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.