Erling Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Loggen sier dette: feb-13 14.37.20 Warning To disable the update, remove your License ID from the Dynamic DNS setup. feb-13 14.37.20 Warning The update process has been suspended until the configuration in setup is updated with the correct information. feb-13 14.37.20 Warning Dynamic DNS update failed. Invalid License ID or password. The password is CASE SENSITIVE. Hva skal stå der? Jeg har brukt erling og passordet jeg fikk når jeg kjøpte MYHS i 2014. På selve tjenesten bruker jeg e-post og langt passord, men jeg blir ikke klok på mixen. Skulle gjerne kvittet meg med denne oransje meldingen ved oppstart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 MyHS og dynamic dns-tjenesten er to forskjellige tjenester. Bare fjern alt som står under "HomeSeer DNS Access Settings" under Tools -> Setup -> Network. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 OK, will do, google ga treff på HS-skolen. Satser jeg forstår årsaken når jeg kommer så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.